BESOX, sociaal secretariaat op mensenmaat

Besox vermindert besognes

In heel wat kmo’s leeft wat frustratie omdat HR als belangrijke maar complexe ‘care business’ de aandacht van de core business afleidt. Kmo’s die hun handen vol hebben met personeelsbeleid, hebben diezelfde handen niet meer vrij voor de zaken die ze goed en graag doen.

Besox’ soepele en gebruiksvriendelijke software zorgt voor een ingrijpende vereenvoudiging en optimalisering van het beleid, wat resulteert in meer budget en vooral meer tijd.

Attractieve app: innovatief, veelzijdig én rap

Besox finaliseert een app die voor alle gebruikers een exponentiële efficiëntietoename zal betekenen. Door die innovatie zijn ze hun ‘grote’ collega’s ‘een appje voor’. Het bedrijf hoopt de vonk te zijn die het vuur van innovatie en digitale transformatie in de hele sector aanwakkert.

De klant suggereert en adviseert, Besox innoveert en faciliteert

De hele ontwikkeling van de app gebeurde in dynamische dialoog met de klanten. Inhoudelijk probeert de app een antwoord te bieden op veelgestelde vragen en verzuchtingen van de klanten.

Digitale disruptie: even schudden voor gebruik

De app zal allicht een sociaal schokgolfje veroorzaken: het wordt inderdaad allemaal anders, maar ook beter! De ‘simpele’ software zorgt voor een evidente en efficiënte werkwijze én een halt aan complexe en tijdrovende processen. Dankzij subtiele maar duidelijke ‘signalen’ wijzen we de klant ook op deadlines en helpen we hem met zijn planning.

Flexibel, veelzijdig en transparant: bij Besox draait het om de klant

Niet alleen in de app maar in de hele dienstverlening streeft Besox een optimaal gebruiksgemak na.

De consultants zijn als aanspreekpunt voor de klant polyvalente partners.

Door voluit in te zetten op de ondersteuning en de opleiding van ‘onze mensen’, beantwoorden we in verregaande mate aan klantgebonden wensen. Onze klanten kunnen rekenen op één gedreven gesprekspartner, op een transparante facturatie en op een maximale meegaandheid inzake extra vragen of diensten. Besox levert maatwerk aan een vaste en billijke prijs: alles is inbegrepen, ook de gemeende glimlach en de oprechte interesse.

Serviam+: samen sterk in sociaal werk

Besox is één van de 12 leden van Serviam+, een centraal kennisplatform dat de expertise inzake IT en juridische materie van 12 onafhankelijke sociale secretariaten bundelt. Via een gezamenlijk communicatieplatform biedt het netwerk snel en accuraat advies bij complexe vragen, ook van grote en veeleisende klanten. Serviam+ garandeert gebundelde knowhow en een stevige voet aan grond voor kantoren binnen de RSZ.

Polyvalent productaanbod

Door de overname van 2 AXA bankagentschappen en een verzekeringskantoor versterkte Besox het afgelopen jaar zijn eigen positie én zijn aanbod. Besox kan een fout-en naadloze dienstverlening garanderen voor klanten die bankzaken, verzekering en sociaal secretariaat willen combineren.

Een recente overname van een Nederlands salarisadministratiekantoor verzekert ons van praktijkervaring in een werkwijze en regelgeving die ingrijpend afwijken van het Belgische model.

Door experts en expertise uit beide landen aan boord te halen, hopen we dat bedrijven die beide nationaliteiten tewerkstellen met ons in zee willen gaan.

Bekijk de socials