ING België neemt nieuw kantoor en business desk Haven feestelijk in gebruik

In aanwezigheid van havendirecteur Eddy Bruyninckx heeft ING België eind november haar nieuwe kantoor en business desk Haven feestelijk in gebruik genomen. “Sterk door samenwerk, dat geldt meer dan ooit voor de Antwerpse haven en de Haven is sterk door de gemeenschap die rond haar gevormd wordt, met kenniscentra, gespecialiseerde advocatuur, expediteurs,… en banken met feeling voor de haven”, aldus de havendirecteur. Sterk door samenwerk is een slogan van het anwerps havenbedrijf en bij uitbreiding een begrip binnen de Antwerpse havenwereld.

Het nieuwe kantoor oogt licht en luchtig en is heel toegankelijk. Regiodirecteur Peter Lafère: “ING België is een challenger in de markt en we kunnen ons soepel en innoverend bewegen. We onderscheiden ons met onze producten en met onze visie: direct bankieren waar mogelijk en advies verstrekken waar nodig. Dit vertaalt zich 100% in het ontwerp van dit kantoor.”

Enerzijds kunnen de cliënten in het nieuwe kantoor terecht aan de Self’Bank automaten die integraal deel uitmaken van het kantoor. Verder is er een E-w@ll waar zij online bankverrichtingen kunnen doen, zoals het aanpassen van een domiciliëring, het openen van een spaarrekening, het uitwerken van simulaties. Peter Lafère: “Voor advies hoeven cliënten geen vier deuren meer te doorlopen om een medewerker te zien. De gespecialiseerde medewerkers zitten vooraan aan het onthaal zodat onze cliënten meteen met hen in contact komen.”

Sectorkennis

ING Haven is uiteraard meer dan een mooi kantoor alleen. Business Desk ManagerBram Debruyne: “Om de juiste oplossingen te kunnen aanbieden, zetten we sterk in op het begrijpen van onze cliënt en zijn professionele omgeving. Als havenbankier proberen we onze sectorkennis voortdurend te vergroten en ten dienste te stellen van onze cliënten. Zo zijn er ondermeer de vele studies in samenwerking met professor Theo Notteboom van het ITMMA, alsook onze ondersteuning van diverse projecten zoals de breakbulk masterclass van Portilog. Via deze sectorkennis en onze expertise op het vlak van internationaal zakendoen, kunnen we producten en diensten aanbieden, waar en wanneer de cliënt ze nodig heeft, gekoppeld aan een uitstekende service.

Bram Debruyne: “Uniek is dat de medewerkers van het nieuwe bankkantoor en de medewerkers van de business desk Haven als één team ten dienste van onze cliënten staan. Alles wat ondernemers op bancair vlak nodig hebben, vinden ze onder één dak.”  (NV)

Bekijk de socials