Kantoorbeheer in goede handen: Facility Rescue & Services

Een aangename werksfeer wordt mee bepaald door de werkomgeving. Goed beheer van de kantoorruimte – onderhoud en renovatie, opfrissingen of verfraaiingen – is dan ook onontbeerlijk. Facilitair Management voor een bedrijf is echter niet altijd vanzelfsprekend. Het leidt de aandacht af van de core business. Facility Rescue & Services uit Lint biedt hierbij gepaste hulp. Het Antwerpse bedrijf is gespecialiseerd in facilitaire dienstverlening, onderhoud van gebouwen en de uitvoering van allerhande bouwwerken. Wij gingen op de koffie bij zaakvoerders en vennoten Christel Cuyt en Christian Sweeck. “Zowel grote als kleine bedrijven kampen vaak met facilitaire problemen” vertelt Christel Cuyt. “Hoe coördineer je op de werkvloer het uitvoeren van herstellingswerken, de renovatie van het gebouw, een verhuis en het inrichten of herinrichten van de werkruimte? En wat belangrijker is, aan welke deur moet je kloppen om alles in goede banen te leiden?” “Sinds april vorig jaar” vult Christian Sweeck aan, “hebben wij daarom Facility Rescue & Services opgericht. Voor heel wat kantoorgebouwen, coördineren we bouwwerkzaamheden of lossen we facilitaire problemen op. Kortom, wij fungeren als enig aanspreekpunt vanaf de eerste vraag tot de efficiënte uitvoering en oplossing van het probleem.” Totaalpakket “Wanneer een klant ons contacteert” legt Christian Sweeck uit, “luisteren we eerst naar zijn wensen en geven waar nodig tips en advies. Pas dan bespreken we samen de mogelijke oplossingen”. “Elke klant bepaalt zelf op welke diensten hij beroep doet” knikt Christel Cuyt. “Soms wil een bedrijf enkel het plafond herschilderen of nieuwe kantoormeubels kiezen, soms kiest een klant voor een totaalpakket waarbij we als facility manager het beheer van het gebouw op ons nemen. Degelijk onderhoud rendeert altijd. Zowel bij grote als kleine opdrachten coördineren wij alle werken van a tot z en communiceren wij met de klant bij elke stap in het proces. Zo zijn wij voor hem het enige aanspreekpunt en kunnen wij kort op de bal spelen.” “Op elke werf” vertelt Christian Sweeck ”zijn we steevast aanwezig. Na afloop van de werken zorgen we bovendien voor het opruimen en schoonmaken. Die aandacht voor details reikt zelfs tot het opruimen van sneeuw in de winter en het aanreiken van advies voor duurzame energiebesparing. Voor elke klant zijn wij 24 op 24u bereikbaar. De passie voor ons werk is ook de sterkte van ons team, hierdoor reageren we flexibel op elke situatie. De klant dienen daar staan we voor.”
Bekijk de socials