Welkom onder de sterren: hotel Tulip Inn Antwerpen

Gelegen langs de Potvlietlaan, in de schaduw van de Antwerpse Ring, schittert het vernieuwde Tulip Inn Hotel. De ruime parking staat goed vol en op het buitenterras genieten zakenlui en bezoekers van de laatste najaarszon. "Voor mij is dit hotel in meerdere opzichten ideaal" vertelt Armand Stuivenwold, regional manager Belgium van de Louvre Hotels group, waar Tulip Inn bij hoort. "Voor zakenlui die in Antwerpen moeten zijn, is het perfect gelegen, pal aan de rand van de stad, vlakbij een op- en afrit naar de Ring en met de tram en bushaltes richting centrum, letterlijk om de hoek. Het hotel is ook niet te groot, geen onoverzichtelijke mastodont maar, met 126 kamers, compact genoeg om een sfeer te creëren die tot in de kleinste details 'welkom thuis' uitademt".

Business-concept

"De kleinschaligheid van dit hotel" legt Armand Stuivenwold uit, "schept unieke kansen naar persoonlijke service toe. Vandaar ook dat we geïnvesteerd hebben in verbouwingen die nauw aansluiten bij dit concept dat we voor ogen hadden. Business-klanten, elk met hun specifieke wensen en verwachtingen, moeten zich hier thuis voelen. Van de 126 kamers zijn er 84 –twee volle verdiepingen- voorbehouden voor onze corporate klanten. Alle kamers van dit Tulip Inn hotel zijn uitgerust met nieuwe box spring matrassen en flatscreen, overal ligt luxe tapijt en gratis Wifi is beschikbaar in gans het hotel. Onlangs zijn we trouwens overgeschakeld naar een nieuw en supersnel netwerk dat op aanvraag ter beschikking is. Verder hebben we 7 vergaderruimtes, voorzien van alle faciliteiten en comfort, die geschikt zijn voor besloten vergaderingen, kleine meetings en product presentaties".

Kmo's

"Wat het business-segment betreft" licht Armand Stuivenwold toe, "richten we ons vooral naar het doelpubliek van kleinere bedrijven en kmo's. Wanneer die klanten ons contacteren voor een meeting of event, nodigen we hen uit om samen met ons rond de tafel plaats te nemen. Zo komen we altijd voor elke vraag tot de ideale oplossing. Want dat is het grote voordeel dat we bieden en dat het verschil maakt met de andere collega's in dit vak : ons team is compact en perfect op elkaar ingesteld. Die flexibiliteit stellen we graag ten dienste van ons business-cliënteel zodat we steeds een persoonlijke service op maat kunnen bieden".

Van A tot Z

Wanneer je perfecte service aan klanten uit het business-segment wil bieden" zegt Armand Stuivenwold, "dan moet je verhaal van a tot z kloppen. Daarom hebben we ook geïnvesteerd in dit hotel en in ons team van medewerkers. Het verhaal moet beginnen lopen van zodra de klant hier arriveert en het moet aanwezig zijn in elk detail : de ideale ligging, de gratis parking die ter beschikking staat, de ruime en moderne kamers, de vergaderruimtes, het gratis Wifi in gans het hotel, de bar en het restaurant met een gezellig buitenterras waar typische Antwerpse en Vlaamse producten door onze chef-kok bereid worden en, last but not least, onze medewerkers die altijd en graag voor de klant ter beschikking staan. Wie bij ons logeert, moet een unieke ervaring beleven. Ons Tulip Inn te Berchem-Antwerpen is dan ook een drie sterrenhotel dat een viersterren service biedt. En daar zijn we bijzonder trots op".

Bekijk de socials