Teamleader: Beter samenwerken dankzij een digitale werkomgeving

HR

Samenwerken is niet altijd eenvoudig. Als groeiend bedrijf hebben we dat ook bij Teamleader gemerkt: hoe zorg je steeds voor vlotte communicatie? Hoe stem je we verschillende manieren van werken op elkaar af?
Slim samenwerken en organiseren is niet alleen voor ons, maar ook voor heel wat andere ondernemingen een uitdaging. Dat kan intern zijn, tussen verschillende collega's en departementen, maar ook extern, met klanten en partners. Software gaat daarbij een steeds grotere rol spelen.
Wij geloven in het belang van een geautomatiseerde werkomgeving. Vlot informatie terugvinden en snel communiceren, een digitale agenda die je collega's kunnen raadplegen: het zijn allemaal kenmerken van onze tool voor CRM, projectmanagement en facturatie.
Toch eindigt het daar nog niet. Andere cloudplatformen werken een goede samenwerking sterk in de hand, dat bewijst onze integratie met Cloudsign. Hiermee bieden we ondernemingen de kans om online offertes en facturen te verzenden. Ook offertes goedkeuren wordt ook een stuk makkelijker, aangezien de klant die online kan goedkeuren. In een digitale werkomgeving vraag je minder inspanningen van je klant en bespaar jij ook een pak tijd en moeite, dankzij vereenvoudigde administratie.
In een goed georganiseerde werkomgeving worden al je favoriete apps met elkaar verbonden. Vanuit datzelfde idee creëerden we onze Marketplace. Hier vind je meer dan honderd integraties terug met cloudapplicaties voor online betalingen, marketing, telefonie en veel meer. Zo kan je Teamleader makkelijk verbinden met populaire apps zoals Office 365 of Google.
Met Teamleader blijven we steeds op zoek naar de beste manieren om samen te werken en te organiseren. Digitalisatie is en blijft daarbij van groot belang. Door software met elkaar te verbinden, kan je de samenwerking in je onderneming enorm versterken.

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Wilt u meer weten?

Bekijk de socials