Wat kan ‘HOT SPOT HUNTING’ voor je bedrijf en je klanten of personeel betekenen ?

Marketing & Sales

Bij The Boosting Company zijn we op elk terrein steeds op zoek naar vernieuwing en originaliteit.  Immers, het landschap van Event en Incentive bureau’s is zo uitgebreid dat velen met dezelfde onderwerpen proberen om de juiste relatiemarketing activiteiten op te zetten.

Jan De Ridder, oprichter van The Boosting Company, beseft als geen ander dat er vandaag andere thema’s nodig zijn dan de klassieke outdoor, verwenning en/ of luxethema’s.  Beleving is zonder meer het thema dat de komende jaren het verschil zal maken.

Bij Eventboosting, de Event managementafdeling van The Boosting Company, zoeken we dagelijks naar andere locaties en nieuwe invulling (wij noemen dit onze HOT SPOTS).  Zo gebruiken we de betrokkenheid van deelnemers meer en meer als teambuilding. Interactieve workshops op een ontspannende, niet resultaat gerichte manier zijn volgens ons meer versterkend dan de klassieke outdoor activiteiten… Daarnaast beschikken we over een aantal ongekende , soms zelfs private, locaties , geschikt voor een onvergetelijk event.

Het Travelboosting netwerk (The Boosting Company is een vergund reisbureau) beschikt over een aantal dichtbij en veraf bestemmingen die zonder meer dé incentive uitdaging voor de toekomst zijn. 

Een 4-daagse kick-off trip naar Siberië wordt nooit vergeten door de deelnemer. Echter zelfs in de Benelux kan je locaties vinden die iedereen wel  kent doch nooit heeft bezocht.  Ook hier speelt beleving een veel grotere rol dan kreeft, oesters en champagne.  Kijk op het web naar het internationaal netwerk van The Boosting Company en je zal begrijpen wat we met HOT SPOT HUNTING bedoelen.

De Salesboosting webtool is ongetwijfeld uniek in zijn soort.  De markt wordt overstelpt door loyaliteitsprogramma’s doch doorgaans zijn dit tools ontwikkeld door cadeautjes aanbieders.  The Boosting Company houdt zich dagelijks bezig met de ontwikkeling van de Salesboosting tool.  Maandelijks komen er kleine updates, doorgaans omwille van interactieve gesprekken met gebruikers.  De tool op zich is onze motor.  De cadeautjes zijn de creatieve invulling, nodig om de gebruikers steeds opnieuw te motiveren en exciteren.  Ook hier zijn we steeds op zoek naar nieuwe en creatieve items.  Laat ons dit ook maar HOT SPOTS noemen.

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Wilt u meer weten?