Webinar: Internationale marketing & lead generation

Jouw buitenlandse klant bereiken via optimale marketing, afgestemd op jouw bedrijf en de internationale markt.

In een internationale context kan je niet overal aanwezig zijn. Gelukkig bestaan er oplossingen om je klant via de juiste internationale marketing te bereiken. Voorwaarde: deze marketing moet volledig worden afgestemd op jouw onderneming en op de markt in kwestie.

Ontdek tijdens deze sessie:

  • welke technieken je kan gebruiken om de juiste prospecten te vinden in het buitenland;
  • welke tools je moet inzetten om deze prospecten te converteren;
  • welke de juiste marketingstrategieën zijn om je (eind)klanten in het buitenland te bereiken; en
  • hoe je mensen helemaal warm kan maken voor jouw product of dienst en ze te converteren tot klanten, ze om te zetten in regelrechte ambassadeurs en de verkopen te maximaliseren.

Case study:

Stel, je hebt al een tiental jaar succes in meer dan 50 landen met een gekend sterk Belgisch speciaalbier. Hoe lanceer je dan succesvol een nieuw Belgisch witbier dat zelfs in België nog niet gekend is? In welke landen en met welke partners start je? Gebruik je dezelfde distributiekanalen, verkoopteams en -acties, marketingagentschappen en -acties, communicatiestijl, …die hun waarde reeds hebben bewezen? Waarom lukte het in Japan en Brazilië en moeilijker in Israël en Spanje? Wat leren we hieruit voor de lancering en recurrente verkoop van jou product of dienst in het buitenland?

Andere seminaries

Datum

Dinsdag 1 December 2020
13:30 - 17:00

Prijs

180 EUR leden / 270 EUR niet-leden

Organisator

Voka Mechelen-Kempen

Sprekers

Bram Vaerewyck is een expert in exportstrategie en business development met bijna 20 jaar ervaring in een internationale B2B en B2C omgeving. Als exportdirecteur en lid van het internationale managementteam bij o.m. Duvel Moortgat, Leonidas en Luxilon Industries heeft hij heel wat airmiles op de teller staan. Vanop de eerste rij bouwde hij mee aan wereldwijde verkoops- en distributienetwerken van Belgische kwaliteitsproducten en de promotie van premiummerken.

Als partner bij Business Markers begeleidt Bram nu entrepreneurs en managers bij het bepalen van hun exportstrategie en het opmaken, implementeren en opvolgen van een concreet actieplan voor de (verdere) uitbouw van hun exportactiviteiten. Hij maakt daarbij gebruik van een gezonde mix van strategisch-conceptueel denken, theoretische modellen getest in de praktijk en hands-on oefeningen die helpen om strategische keuzes te maken. Bram is een vaak gevraagde gastspreker en lid van adviesraden.

Locatie

Kleinhoefstraat 9
2440 Geel
België
Bekijk de socials