Antwerpse startup Spencer scoort met HR app

Bedrijfsbeheer

Digitale HR-diensten van een bedrijf bij elkaar brengen in één app: dat is wat Spencer belooft. De Antwerpse startup had al onder meer Proximus, DEME en Telenet als klant binnengehaald. Nu gaat ook Microsoft met hen scheep.

De technologiereus Microsoft gaat de "Mobile Workplace Assistant" van Spencer koppelen aan de kantoorsoftware Office 365 en het cloudplatform Azure.
Spencer is een one-stop shop die het leven vergemakkelijkt van werknemers door alle informatie uit diverse bedrijfstools te centraliseren en te synchroniseren in één digitale interface. De 'digitale assistent' focust sterk op een 'mobile first' manier van werken: werknemers kunnen op ieder moment van de dag 'on the go' via hun smartphone een PO-nummer checken, een contact opzoeken of een vakantie aanvragen. Het werkt ook modulair: elk bedrijf kan zelf kiezen welke apps ze in het platform opnemen. Vandaag is Spencer hoofdzakelijk actief in België. Een uitbreiding naar de rest van Europa is binnenkort aan de orde. In die context heeft het bedrijf al een kantoor in Zweden, in samenwerking met November Five in Stockholm.

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Ook interessant