leaderboard bovenkant Ilse Jaques.jpg

Ondertussen bij KMOinsider ... de 20 Years special!

Bedrijfsbeheer

Wat 20 jaar geleden startte als een economische nieuwsbrief op 16 ‘bladzijden’ is uitgegroeid tot een populair forum dat onze Vlaamse kmo’s dagelijks voor het voetlicht brengt. De nieuwsbrief groeide uit tot het fraaie KMOinsider Magazine gekoppeld aan een up-to-date online mediaplatform. In oktober pakt KMOinsider uit met een 20 Years special met feestelijke acties voor adverteerders.

De voorbije 20 jaar zijn als een flits gegaan en kmo’s hebben het ondernemersklimaat drastisch zien wijzigen, onder meer door schaalvergroting, sterkere concurrentie, strengere regels en toenemende digitalisering.

De recente mondiale coronacrisis gooide roet in het eten, vele Vlaamse kmo’s werden geconfronteerd met een verstoorde markt en processen die in vraag moesten worden gesteld. Even stond de wereld stil, gingen we van Drive naar Park, de roze ondernemersbril werd voor een tijd schemerroze. Sommigen willen niets liever dan dat de orde wordt hersteld, anderen zien het onder het motto ‘never waste a good crisis’ als een momentum voor een radicale vernieuwing.

Bewaarnummer dat de kmo centraal zet

Ondertussen wijzen recente cijfers over onze groei en tewerkstelling uit dat de economie zich herpakt. Onze kmo’s en ondernemers zijn duidelijk volop bezig om ons weer uit de put te halen. Geen beter moment dus voor KMOinsider om met een jubileumnummer op de proppen te komen dat terugkijkt op, en vooruitblikt naar wat komen zal.

In dit dikke verjaardagsnummer, met publicatie in oktober 2021, zullen meer dan 100 kmo’s en start-ups zich presenteren aan het leespubliek van KMOinsider, dat hiermee inzet op de kick-off van een economische herstart na toch wel een bizarre 2021-zomer.

20 Years panelgesprekken en trendwatching

‘Leef jij ondertussen al in het ‘nieuwe normaal’ is de centrale vraag tijdens een van de panelgesprekken die de redactie de afgelopen weken organiseerde. In deze groepsgesprekken laten we kmo-bedrijfsleiders aan het woord over hun visie op thema’s zoals de impact van corona (uiteraard), technologie, mobiliteit, anders werken en groeien.

Nog in dit jubileumnummer stippen trendwatchers Rik Vera, Jo Caudron, Tom Palmaerts en Herman Konings actuele aandachtspunten aan met een hoog hands-on gehalte. Ze richten hun blik op de toekomst van het ondernemerschap, marketing, lifestyle en economie. Verfrissende visies en echte eyeopeners voor elke ondernemer van vandaag.

Speciale aandacht gaat ook naar voormalig voorzitter van de Europese raad, Herman van Rompuy, die een nieuw dagboek publiceerde. ‘Mijmeringen’ is een verzameling van notities die hij maakte tussen 2004 en 2021, aangevuld met 100 nieuwe haiku’s. Een vleugje poëzie die zal troosten? Je leest er alles over in het komende nummer.

Speciale actie voor adverteerders

In dit ‘20 Years’ bewaarnummer kunnen kmo’s en ondernemers hun diensten extra in de kijker zetten met :

  • Een verhoogde oplage: 20.000 ex
  • Extra verspreiding in coworking places in Vlaanderen
  • Een bereik van meer dan 85.000 beslissingsnemers bij Vlaamse kmo’s, de motor van onze economie

Meer details over de 20 Years Special advertentieformules van KMOinsider

banner zijkant Ilse Jaques 400x30.png

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials