EasyPost

Marketing

Uitgaande bedrijfspost voordeliger en efficiënter versturen

De missie van EasyPost is om uw onderneming te ontzorgen op het vlak van bedrijfspost. EasyPost verwerkt alle uitgaande brieven, pakketten en aangetekende zendingen. Dat doet EasyPost efficiënt en aan de voordeligste prijzen op de markt. Dankzij een persoonlijke aanpak en een diepgaande analyse van uw postprocessen onderzoekt EasyPost hoe het uw uitgaande bedrijfspost kan optimaliseren. U kunt rekenen op een team van betrokken medewerkers die in lijn met de bedrijfswaarden handelen.

Diensten

  • Postophaling en postverwerking

    Postophaling en postverwerking

  • Digitale aangetekende zendingen

    Digitale aangetekende zendingen

  • Printing Solutions

    Printing Solutions

Uitbesteding post: postophaling en postverwerking

EasyPost zorgt ervoor dat post versturen u geen moeite en minder geld kost. U en uw werknemers verzamelen de ongefrankeerde post en pakketten in een postzak. U hoeft de post niet te sorteren: enkel de aangetekende zendingen verzamelt u apart. EasyPost komt dagelijks de postzakken op een afgesproken uur ophalen. Uw post wordt dezelfde dag nog gesorteerd en gefrankeerd in het sorteercentrum. Vervolgens geeft EasyPost uw zendingen af aan Bpost, dat de distributie verzorgt. Dankzij de samenwerking met BPost kan EasyPost voordelige frankeertarieven aanbieden.

Maandelijks ontvangt u een gedetailleerde factuur, zodat u het overzicht op de portkosten behoudt. U krijgt bovendien toegang tot een digitaal klantenportaal, waar u verzonden pakketten kunt traceren.

Digitaal en veilig aangetekende zendingen versturen

Betaalt u nog dure frankeerkosten voor papieren aangetekende zendingen? U kunt tijd en geld besparen door te kiezen voor digitale aangetekende zendingen via EasyPost. U verstuurt ze veilig en transparant vanuit het digitale klantenportaal van EasyPost of met een plugin in uw e-mailsoftware. 

Dankzij een gedetailleerde opvolging op het digitale klantenportaal weet u perfect wanneer de zending is aangekomen, wanneer ze is geopend, en/of de ontvanger ze heeft aanvaard of geweigerd. U kunt er eenvoudig afgiftebewijzen van uw aangetekende zendingen raadplegen tot tien jaar na datum. Zo ontzorgt EasyPost u ook op administratief vlak. Het beveiligde klantenportaal met correcte authenticatie zorgt voor juridische zekerheid over uw aangetekende zendingen. Het betwisten of manipuleren van aangetekende zendingen wordt onmogelijk.

EasyPrint: volledige ontzorging van uitgaande post, van afdruk tot verzending

Met EasyPrint ontzorgt EasyPost uw bedrijf volledig op het vlak van uitgaande post. Brieven afdrukken en in enveloppes steken, vraagt tijd en moeite van uw werknemers. Met EasyPrint stuurt u uw documenten in enkele muisklikken door naar EasyPost via een beveiligde omgeving. EasyPost drukt ze af, verwerkt ze en verstuurt ze, in uw huisstijl. Dankzij de grote volumes biedt EasyPost u voordelige druk- en frankeertarieven. Het verwerken van uw documenten verloopt met het grootste respect voor uw privacy. EasyPost krijgt de inhoud van uw zendingen niet te zien.

De waarden van EasyPost

Easy, Respect & Happiness vormen de blauwdruk voor alles wat EasyPost onderneemt. Ze dienen als maatstaf en als inspiratie voor medewerkers, klanten, partners en leveranciers.

Easy

De voornaamste doelstelling van EasyPost is uw uitgaande bedrijfspost eenvoudiger maken. EasyPost hanteert daarbij een kostenefficiënte, laagdrempelige en no-nonsense aanpak. Dankzij duidelijke afspraken, een transparante werkwijze en een persoonlijke service garandeert EasyPost een vlotte en comfortabele samenwerking.

Respect

Respect draait bij EasyPost rond de drie P’s: planet, people en privacy. Elk van deze pijlers staat centraal in de werkwijze:

  • Als bedrijf neemt EasyPost haar verantwoordelijkheid op om de impact op het milieu te beperken.
  • EasyPost is fier op haar medewerkers en wil hen een gezond en veilig werkklimaat bieden.
  • EasyPost behandelt vertrouwelijke gegevens steeds met de nodige confidentialiteit. 

Happiness

De klanten en medewerkers maken deel uit van het hart uit van EasyPost dat hard haar best doet om het hen zo aangenaam mogelijk te maken. EasyPost steunt daarbij op de drie C’s: customer focus, caring for employees en convenience.

  • EasyPost peilt regelmatig naar de bevindingen van klanten door middel van tevredenheidsenquêtes.
  • EasyPost streeft naar een gezonde work-life balance, gemeenschappelijke doelen en wederzijds respect.
  • EasyPost wil een comfortabele samenwerking op lange termijn opbouwen met alle partijen

Service

Voor al uw vragen kunt u 7/7 rekenen op de eigen geëngageerde medewerker in de EasyPost backoffice. Als u het antwoord al niet gevonden hebt op de intelligente supportpagina met tal van bruikbare informatie, natuurlijk. 

Geschiedenis

EasyPost werd opgericht in 2008 en is uitgegroeid tot dé specialist in postverwerking. Samen met onze 140 geëngageerde medewerkers verwerken we jaarlijks meer dan 30 miljoen poststukken voor meer dan 1.200 klanten uit verschillende sectoren. Dit doet EasyPost vanuit de productiecentra in Loppem, Zellik en Gent.

In 2018 heeft EasyPost haar klanten in totaal meer dan 3.000.000 euro bespaard. En het bedrijf blijft ambitieus en wil het volume over twee jaar verdubbelen van 130.000 poststukken vandaag naar 260.000 in 2020!

Meer weten?

Easypost

Contactinformatie

Onze experten

Uitgelicht