The Invoice Managers

Debiteuren & Kredietverzekering

Betalen uw klanten op tijd?

The Invoice Managers in Antwerpen is uw partner in facturenbeheer. Goed beheer van facturen met een nauwkeurige opvolging van onbetaalde vorderingen is belangrijk voor een gezonde cashflowpositie voor uw bedrijf. Het effectief beheren en opvolgen van facturen vraagt echter tijd en mankracht. Adequaat facturenbeheer kan soms ook de goede relatie met uw klant in de weg staan.

Diensten

  • Goed beheer van facturen

  • Transparant online platform

  • Kmo's en ondernemers

  • Gedisciplineerde opvolging van onbetaalde facturen

  • Debiteurenbewaking

  • Facturen sneller betaald

Partner in facturenbeheer

Steeds meer bedrijven laten hun facturenbeheer extern ondersteunen. Met factuurbeheer, extern ondersteund door The Invoice Managers, powered by CashflowByWeb®, hebt u geen zorgen meer op dit terrein. Een gezonde liquiditeitspositie brengt niet alleen een goede en zorgeloze nachtrust mee. Het zorgt er bovendien voor dat u geen of minder krediet nodig hebt.

Verbeter uw liquiditeitspositie

Henri De Swaef,  zaakvoerder The Invoice Managers: "Facturenbeheer gebeurt vaak in een cyclus, waarbij alleen actie wordt ondernomen zodra bedrijven bijvoorbeeld zelf grote facturen dienen te betalen of wanneer salarissen moeten worden uitbetaald. Zo hol je achter de feiten aan en creëer je geen stabiele liquiditeitspositie. Direct en indirect kost je dit geld."

Innen van facturen

The Invoice Managers houdt uw facturen in de gaten en heeft een gepaste (re)actie voor iedere situatie. Daardoor nemen uw  klanten uw facturen serieus en zullen ze hun betalingsgedrag verbeteren. Om facturen efficiënt en effectief te beheren, ontwikkelde The Invoice Managers CashflowByWeb®. Dit is een online applicatie waarmee u facturen verstuurt, opvolgt en bijhoudt. Het gebruik van CashflowByWeb® is eenvoudig, veilig en klantvriendelijk. U beheert al uw facturen in één complete, overzichtelijke applicatie.

Debiteurenbeheer – debiteurenbewaking

Voor een goed debiteurenbeheer is een goed begin het halve werk. Een controle op uw klantgegevens vormt daarbij de basis. Daarnaast kijken wij naar het gedrag van uw klanten. Betaalt een klant bijvoorbeeld altijd na 30 dagen, ook al is de overeengekomen betalingstermijn 14 dagen? U kunt hier direct rekening mee houden. Door vóóraf duidelijkheid te scheppen, kunnen wij proactief te werk gaan.

Heldere afspraken

Samen met u bepalen wij hoe facturen moeten worden opgevolgd. Denk hier bijvoorbeeld aan standaardprocedures voor facturen waarvan de betalingstermijn is verstreken, maar ook aan specifieke regels voor een individuele klant, zoals een afwijkende betalingstermijn of het verzenden van een aanmaning per post in plaats van e-mail.

Daarnaast vinden wij transparantie naar uw klanten zeer belangrijk. Als u op uw factuur expliciet vermeldt dat u voor de verzending en opvolging gebruik maakt van de diensten van The Invoice Managers, zult u het betalingsgedrag van uw klanten positief beïnvloeden.

Bekijk hier enkele getuigenissen: theinvoicemanagers.com/cases

www.theinvoicemanagers.com 

Meer weten?

Contactinformatie