.BE Training stimuleert de motivatie en de professionele houding van uw medewerkers

.BE Training biedt interactieve en resultaatgerichte maatwerktrainingen aan, met herkenbare praktijkvoorbeelden, waardoor uw medewerkers gemotiveerd worden om daags nadien met een verhoogd rendement aan de slag te gaan. .BE Training richt zich daarbij niet louter op uw commerciële bedrijfstalenten, doch op alle medewerkers die communicatie hebben met klanten. Daar horen ook technische profielen bij, technici die op de baan zijn om installaties te herstellen of te onderhouden, alsook specialisten dewelke de processen bij de eindklant optimaliseren. “Zeer vaak wordt onderschat hoezeer zij een visitekaartje van het bedrijf zijn. Zij kunnen uw reputatie maken of breken”, stelt zaakvoerder Peter Verreycken.

Na een B2B-carrière van zeventien jaar in technisch-commerciële, key account en sales management functies, waarin uiteraard people management en business development uitgebreid aan bod kwamen, achtte Peter Verreycken de tijd rijp om zijn kennis en ervaringen te delen als trainer en consultant. Hij kan daarbij rekenen op een team van trainers die allen met hun voeten ‘in the field’ actief waren in leidinggevende functies.

Peter Verreycken: “Door onze ervaring in reële marktomstandigheden kennen wij de valkuilen van managers, alsook de excuses of weerstand die uw teamleden kunnen opwerpen bij nieuwe uitdagingen. Naast dit empathisch vermogen weten we uiteraard ook wat leidinggeven en verkopen is.”

Het aanbod van .BE Training betreft dus niet alleen sales en management trainingen, maar ook de Ambassadeursopleiding, een communicatietraining specifiek voor uw technici en specialisten die dagelijks ‘op de baan zijn’.

 

Organisational Behaviour Management

Een van de beproefde methodieken van .BE Training is Organisational Behaviour Management, kortweg OBM, een wetenschappelijk onderbouwde methode die een blijvende gedragswijziging of competentieverbetering bij uw medewerkers teweeg brengt, waardoor ze meer werkplezier ervaren en betere prestaties neerzetten.

Peter Verreycken: “OBM wordt bovendien ondersteund door een speciaal ontwikkelplatform, waarbij de deelnemers gedurende twintig tot dertig dagen dagelijks een impuls krijgen per SMS of e-mail zodat ze heel even, gedurende slechts enkele minuten, stil moeten staan bij hun verbeterpunten opdat de te ontwikkelen gedragswijziging evolueert naar een blijvend wenselijk gedrag.” (NV)