Betrokken medewerkers zorgen voor tevreden klanten

Cityservice is een snelgroeiend schoonmaakbedrijf met een trouwe klantenkring van Antwerpse ondernemers in diverse sectoren. Met focus op persoonlijke service en een team van betrokken medewerkers bouwt deze poetsfirma een duurzame relatie op met haar partners. Een poetshulp die zich gewaardeerd voelt, is immers extra gemotiveerd om klanten tevreden te maken en te houden.

Van sinds de start in 2010 levert Cityservice haar partners een kwalitatief dienstenpakket op maat. De schoonmaakfirma poetst kantoor- en bedrijfsgebouwen, showrooms, winkelpanden, trappenzalen en publieke ruimten. Ook glasreiniging en vloeronderhoud behoren tot de corebusiness. Intussen is Cityservice uitgegroeid tot een belangrijke speler in Antwerpen.

Dit succes komt niet uit de lucht gevallen. “We onderscheiden ons door betrokken en gedreven poetshulpen die net dat tikkeltje meer doen om onze klanten tevreden te stellen”, vertelt zaakvoerder en bezieler Mourad Boughaba. “Daarnaast vertrekken we altijd van een persoonlijk kennismakingsgesprek waarbij we de verwachtingen van de klant gedetailleerd in kaart brengen.”

Welzijn op de werkvloer

Welzijn op de werkvloer is voor Cityservice een absolute prioriteit. Wanneer de poetsfirma bij een nieuwe klant van start gaat, volgt er vier weken later een evaluatie. Mourad Boughaba : “Onze poetshulpen zijn zeer nauw betrokken bij dat traject. Zij komen dagelijks in contact met de klanten, ze weten wat er leeft en wat de specifieke behoeften zijn. Wij luisteren naar hun verhalen en feedback waardoor ze zich gewaardeerd en betrokken voelen.”

Alle schoonmakers bij Cityservice krijgen een opleiding op de werkvloer, permanente bijscholing, een vast contract en vaste werkplekken zo dicht mogelijk bij huis. “De klant kan altijd rekenen op dezelfde poetshulp waardoor er snel een vertrouwensband ontstaat. Omdat onze mensen zich prettig voelen in hun werkomgeving is er weinig tot geen verloop, wat dan weer resulteert in kwalitatief beter werk en een grotere klantentevredenheid”, aldus de zaakvoerder.

Milieu en innovatie

Het bedrijf van Mourad Boughaba zet ook fors in op innovatie met de meest geavanceerde machines en technologie om de kwaliteit te kunnen waarborgen. “We zijn er onlangs in geslaagd een natuurstenenvloer zijn glans terug te geven door deze regelmatig te behandelen met speciale pads.

Zo konden we vermijden dat de klant een dure specialist moest inschakelen. We hechten ook veel belang aan het milieu. Zo zijn alle schoonmaakmiddelen biologisch afbreekbaar, vergroenen we ons wagenpark en verplaatsen we ons in de binnenstad zoveel mogelijk met elektrische fietsen.”

Bekijk de socials