CTK: Optimaal document-beheer is pijler van succes

Bedrijven worden geconfronteerd met een gigantische informatiestroom, zowel intern als extern. Die data zijn voor de onderneming een extra troef om de efficiëntie te verbeteren, de onkosten terug te schroeven, de winstmarges te verhogen of verbeterpunten te ontdekken. Maar dan moeten die gegevens wel optimaal toegankelijk zijn en op een efficiënte manier kunnen worden verwerkt en bewerkt. Het jonge informaticabedrijf CTK heeft daarvoor het softwarepakket DigiDoc ontwikkeld. Dat document management systeem laat de gebruiker immers toe om alle inkomende en uitgaande informatie gemakkelijk terug te vinden en informatie efficiënt en doordacht te beheren. Bovendien biedt DigiDoc de onderneming de mogelijkheid om ook zijn customer relationship management te optimaliseren, waardoor perfect kan ingespeeld worden op de behoeftes van de klant en de concurrentiepositie verbeterd wordt.

Hans Kuyken, zaakvoerder van CTK
: “We hebben DigiDoc oorspronkelijk ontwikkeld op vraag van één klant, maar al snel kwamen we tot de vaststelling dat we hiermee een project in handen hadden dat elk bedrijf kan helpen om zijn efficiëntie in belangrijke mate te verhogen. Bij CTK hebben we DigiDoc dan ook al snel zelf geïmplementeerd, maar we merken bovendien ook bij onze prospects en klanten een bijzonder groot enthousiasme. Ze zijn verbaasd dat door DigiDoc niet alleen de administratie bijzonder vlot verloopt, maar dat ook de opvolging van operationele activiteiten plots heel eenvoudig blijkt en het risico op fouten nagenoeg tot nul herleid wordt. Dat is onder meer te danken aan het feit dat voor alle processen, van recrutering tot afwerking van opdrachten, eenvoudige en overzichtelijke, maar bovendien flexibele scenario’s worden opgesteld.” DigiDoc bevrijdt de klant van een enorme werklast, zodat hij tijd en mankracht kan vrijmaken voor zijn kernactiviteit. Hans Kuyken: “De structuur van DigiDoc laat toe dat zowel het kleinste bedrijf als de grootste onderneming van de software gebruik kan maken.

Bovendien wordt DigiDoc steeds verder ontwikkeld in samenwerking met de klanten. Op die manier kunnen wij inspelen op specifieke behoeften van de onderneming of de sector. Informatica is immers geen doel, maar een werkinstrument dat de individuele klant moet toelaten om optimaal te functioneren. Wij bekijken dan ook altijd vooraf met de klant aan welke behoeften DigiDoc voor hem moet beantwoorden. Elke gebruiker krijgt ook altijd een opleiding zodat hij het maximum kan halen uit de mogelijkheden van het aanbod. DigiDoc wordt permanent verder uitgebreid op basis van vragen van de huidige klanten. Zo werken we onder meer op dit ogenblik aan mogelijkheden om bepaalde informatie online ter beschikking te stellen van de cliënt.”

Bekijk de socials