Groei indoor promotie-materiaal

Sinds 2005 heeft Krekels zijn gamma van tenten, vlaggen en banners, die vooral voor outdoor toepassingen geschikt zijn, uitgebreid met een breed indoor gamma. Te denken valt aan de veel gebruikte roll up banners, pop up walls, beurswanden en promodesks.

“De uitbreiding van de niche 'outdoor event materiaal 'met algemeen mobiel promotiemateriaal is een goede zet geweest,” vertelt Christophe Krekels, zaakvoerder van Krekels. “Voor ons heeft het betekend dat we niet alleen grote merken, steden en gemeenten tot onze doelgroep en ons klantenbestand kunnen rekenen maar ook middelgrote en kleinere ondernemingen. De omzet uit ons indoor gamma is het afgelopen jaar met maar liefst 80 procent gegroeid.”

Om klanten nog gemakkelijker te kunnen bedienen is Krekels dit voorjaar gestart met een webshop. “Onze online shop is een handig instrument voor onze bestaande klanten om snel een bestelling te plaatsen. We blijven echter ook zeker veel persoonlijk contact met de klant houden, die staat bij ons nog altijd centraal.”

Krekels ontwikkelt en produceert sinds enkele jaren zelf het eventmateriaal binnen het eigen gamma en dat heeft zo zijn voordelen. “Door onze eigen productie kunnen we heel snel en flexibel opleveren. Meer en meer krijgen we de vraag om producten op maat te maken voor de klant. Hier werken we met volle overtuiging aan mee, omdat je als bedrijf gewaardeerd wordt in je kennis en kunde om mooie zaken te realiseren in samenwerking met de klant.” (MB)