In de MINI Pop-Up Store by Jorssen:Aan het stuur van een MINI

Het merk MINI, afkomstig uit de BMW-stal, is zonder twijfel een meeslepend sucesverhaal. Aan het stuur van een MINI voel je meteen de emotionele speelsheid van het merk. Ook de kwaliteit van het voertuig overtuigt snel. De ijverige wagens laten zich overal opmerken.

Het merk MINI, afkomstig uit de BMW-stal, is zonder twijfel een meeslepend sucesverhaal. Aan het stuur van een MINI voel je meteen de emotionele speelsheid van het merk. Ook de kwaliteit van het voertuig overtuigt snel. De ijverige wagens laten zich overal opmerken.

Ook Jorssen laat zich niets ongelegen om het merk nog beter in de markt te zetten. Ter ondersteuning van hun vestiging van MINI Antwerp Store South op de Antwerpsesteenweg 126 in Aartselaar, opende Jorssen recent een heuse MINI Pop-Up Store, vlak tegenover het Sint-Michielscollege van Brasschaat. De vele duizenden passanten op de Kapelsesteenweg hebben ongetwijfeld al eens binnengekeken. Hier kun je alle facetten van zo’n MINI-beleving in je opnemen. Maar vooral: je kunt er je eigen MINI laten configereren in alle mogelijke variaties van kleur, motor, binnenbekleding enz. Tot de exclusieve John Cooper Works modellen toe. Een proefrit en een gedetailleerde prijsofferte krijg je er meteen bovenop.

In de Pop-up Store van Jorssen kun je de vijf basismodellen van de MINI gaan ontdekken: de originele driedeurs, de vijfdeurs, de Countryman, de Clubman en de Cabrio. Ze tonen er ook de eerste Plug-in Hybride, de prachtige MINI COOPER S E COUNTRYMAN ALL4. De onmiddellijke aanwezigheid van een laadpaal is een bijkomend attractief gegeven.

“MINI is een echte way of life,” zegt Kristof De Bruyn van de MINI Pop-Up Store by Jorssen. “Ongeveer evenveel mannen als vrouwen vallen voor het merk. In het noorden van Antwerpen zitten we dicht bij een markt waar de MINI heel populair blijkt. Het gaat om groene sportiviteit, frisse jeugdigheid, een vleugje exclusiviteit. Die perceptie proberen we hier te evoceren. Ook met onze life style accessoires.”

De MINI Pop-up Store by Jorrsen positioneert zich trouwens ook als een warm meeting point voor de bedrijven en verenigingen uit de onmiddellijke buurt. Voor recepties, bedrijfsfeestjes, meetings of drinks. Tussen de auto’s. Een handelaar uit de buurt heeft er bijvoorbeeld onlangs zijn jaarlijkse wijnproeverij georganiseerd voor al zijn klanten. Het merk en de naambekendheid van de MINI worden op die manier breed uitgedragen.

Gedurende een hele tijd wordt er ook elke maand een nieuwe wedstrijd georganiseerd. In november krijgt de winnaar bijvoorbeeld als prijs een volledig georganiseerde ‘party’ in de Pop-Up voor maximum 49 personen. Om deel te nemen moet je ter plaatse enkel je persoonlijke gegegens registreren.

Bedrijven

De MINI doet het ook uitstekend als bedrijfswagen. Grote bedrijven zoals oa. Deloitte hebben hun vloot aan bedrijfswagens reeds uitgerust met tientallen MINI’s. Personeelsleden van bedrijven zijn telkens erg enthousiast en voelen zich extra gemotiveerd. Ook voor KMO’s is de MINI een ideale auto. Bestickerd met het logo van het bedrijf geeft de MINI ieders reclameboodschap een extra boost.

Ontdek wat MINI voor jou kan betekenen. Afspraak in de MINI Pop-Up Store by Jorssen!

Bekijk de socials