LCR Telecom, uw betrouwbare, competitieve telecompartner

LCR Telecom is een alternatieve telecompartner - een van de eerste na de liberalisering van de telefoniemarkt -, die na de consolidering van de markt nog steeds staat als een huis. Aan de sleutelwoorden ‘betrouwbaar’ en ‘competitief’ in de missie en visie van de operator kunnen we nog het belangrijke ‘servicegericht’ toevoegen. 

LCT Telecom is een alternatieve telecompartner - een van de eerste na de liberalisering van de telefoniemarkt -, die na de consolidering van de markt nog steeds staat als een huis. Aan de sleutelwoorden ‘betrouwbaar’ en ‘competitief’ in de missie en visie van de operator kunnen we nog het belangrijke ‘servicegericht’ toevoegen. 

Wanneer u LCR Telecom telefonisch wil bereiken, krijgt u meteen iemand aan de lijn. U hoeft dus niet eerst te luisteren naar de computerstem die u zegt op welke toetsen u moet drukken om met uw vraag dan hopelijk (uiteindelijk) bij de juiste persoon terecht te komen. 

Zaakvoerder Jan van den Bosch: “We onderscheiden ons ook door onze continue en strenge monitoring van de lijnen. Valt uw internetlijn uit, dan hebben wij dat direct gezien en kunnen we anticiperen. We bellen u zelf op om te vragen of uw modem nog werkt, of u de stekker – al dan niet per ongeluk - heeft uitgetrokken,… Optioneel voorzien we trouwens een back-up. Valt de lijn weg, dan neemt een andere lijn over.”

LCR Telecom biedt VoB-telefonie aan, een SIP-gerelateerde technologie waarbij u telefoneert over internet. Ook de traditionele telecomoperatoren schakelen vandaag meer een meer over naar deze techniek. 

Mede-zaakvoerder Wim Raes: “U kan opteren voor een privaat netwerk. De aansluiting daarvan loopt weliswaar over internet maar enkel tussen ons en u, en dus niet via het wereldwijde internet, waardoor de verbinding veel veiliger is en niet gehackt kan worden.”

Een andere belangrijke toegevoegde waarde van LCR Telecom situeert zich op het vlak van de facturatie.

Wim Raes: “Onze facturen zijn transparant, met duidelijke analyses en ze geven u een goed inzicht in uw belgedrag en in dat van uw medewerkers. Ik kan u het voorbeeld aanhalen van een bedrijfsleider die elke maand voor 500 euro oproepen naar Ieper betaalde, terwijl niemand naar ginds had gebeld. Het bleek om een oud type inbelverbinding te gaan. Een kleine aanpassing in de software en deze kost kon volledig geschrapt worden.”

Last but not least

Jan van den Bosch: “Een nauwe samenwerking tussen de verschillende partijen die betrokken zijn bij het invullen van uw ICT-behoeften biedt nog andere belangrijke voordelen. Ik denk b.v. aan de leverancier van de telefooncentrale en de leverancier van de telefoonlijnen. Samen brengen ze, elk vanuit hun vakgebied, uw noden in kaart om vervolgens te voorzien in een optimale invulling van uw behoeften. Zo kan er op maat gewerkt worden.” 

De servicegerichtheid en de competitieve prijzen van LCR Telecom resulteren in grote loyaliteit van klanten en een lange termijn relatie.

Wim Raes: “Ik heb het onlangs nog uitgerekend. De meeste telecomoperatoren zijn al tevreden als ze hun klanten gemiddeld drie jaar kunnen behouden. Wij kunnen vandaag een gemiddelde van meer dan 8 jaar voorleggen.”

U kan bij LCR Telecom terecht voor het totaalpakket: vaste telefonie, mobiele telefonie, internet- en datadiensten.    (NV)

LCR Telecom, postbus 41, 2610 Wommelgem, T 03 213 95 95, www.lcrtele.com