LCR Telecom: voor een compleet aanbod aan voordelige telecomdiensten

LCR Telecom is een alternatieve telecomoperator – een van de eerste in ons land –, die specifiek gericht is op kmo’s en hen een compleet aanbod aan voordelige telecomdiensten verstrekt, aangevuld met een uitgebreide en gepersonaliseerde klantendienst. “Want kmo’s hebben op het vlak van hun telefonie vaak dezelfde noden als een multinational, maar krijgen die service niet altijd aangeboden door grote operatoren”, stellen zaakvoerder Wim Raes en Jan Van den bosch.

LCR Telecom is een alternatieve telecomoperator – een van de eerste in ons land –, die specifiek gericht is op kmo’s en hen een compleet aanbod aan voordelige telecomdiensten verstrekt, aangevuld met een uitgebreide en gepersonaliseerde klantendienst. “Want kmo’s hebben op het vlak van hun telefonie vaak dezelfde noden als een multinational, maar krijgen die service niet altijd aangeboden door grote operatoren”, stellen zaakvoerder Wim Raes en Jan Van den bosch.

Kmo’s kunnen bij LCR Telecom terecht voor het volledige gamma aan telecomdiensten, namelijk vaste en mobiele telefonie en internettoegang. Wim Raes: “Bij de vaste telefonie kan u kiezen uit twee formules. Bij de CS of carrier select-formule huurt u uw telefoonlijn bij Belgacom en bespaart u op de gesprekken, door die aan ons te betalen. Bij de VoB-formule, telefonie over breedband, nemen wij ook de telefoonlijn voor u over, mét behoud van het telefoonnummer. U bespaart niet alleen op de gesprekken, maar ook op het abonnement voor de huur van de lijnen en de nummers.”

Overzichtelijke factuur

Jan Van den bosch: “U bespaart bij LCR Telecom op meerdere vlakken. In de eerste plaats is dat op de kostprijs van de gesprekken zelf. Voert u bijvoorbeeld per maand duizend nationale gesprekken aan 0,03 euro per minuut, en betaalt u daar bij ons slechts 0,02 euro per minuut voor, dan bespaart u al snel 30% op uw maandelijkse gesprekskosten. Onze maandelijkse facturen zijn bovendien zeer transparant en overzichtelijk en vormen op zich een belangrijk beheersinstrument. U krijgt er een duidelijk inzicht in uw belverkeer mee en dat leidt op zich vaak tot extra besparingen. Ik kan u het voorbeeld geven van een bedrijfsleider uit de regio Leuven, die op onze facturen vaststelde dat hij maandelijks voor 500 euro oproepen naar Ieper betaalde, terwijl hij nooit naar Ieper had gebeld. Het bleek om een oud type inbelverbinding te gaan, die al jaren in gebruik was, maar door een gebrek aan details op de facturen onopgemerkt was gebleven. Door een kleine aanpassing in de software kon deze toch aanzienlijke kost zo quasi integraal geschrapt worden.”

Op de facturen van LCR Telecom vindt u telkens een overzicht van alle bestemmingen tot op stadsniveau, alsook van de duurste gesprekken, de meest gebelde nummers, de gesprekken per lijn, én de evolutie op jaarbasis, per dag en per uur. Daarnaast kan u op de website tot een jaar terug al uw facturen raadplegen.

Na drie beltonen medewerker aan de lijn

Voor de mobiele telefonie hanteert LCR Telecom vanzelfsprekend dezelfde doorzichtigheid, met een vaste prijs per minuut en per sms én gratis verkeer tussen de werknemers. Wim Raes: “Geen gedoe met piek- en daluren of met gratis sms-jes. We dragen ook een goede service na verkoop hoog in het vaandel. Na drie beltonen hebt u een behulpzame medewerker van ons aan de lijn.” (NV)