Sonal Professionele Telecommunicatie“We hebben een oplossing voor elk bedrijfen elk budget”

Met de telefooncentrales van vandaag heeft u niet alleen de mogelijkheid om een flink stuk te besparen op uw connectiviteitskosten (en ook een beetje op uw bekabeling), u wint dankzij de uitgebreide netwerkintegratie-mogelijkheden bovendien ook aan comfort, efficiëntie en professionaliteit. Sonal Professionele Telecommunicatie is Panasonic Preferred Partner en Avaya Solution Expert en al meer dan 35 jaar actief in de verkoop, de installatie, het onderhoud en de herstelling van telefooncentrales. De specialist telecommunicatie heeft een actief klantenbestand van meer dan tweeduizend installaties.

Met de telefooncentrales van vandaag heeft u niet alleen de mogelijkheid om een flink stuk te besparen op uw connectiviteitskosten (en ook een beetje op uw bekabeling), u wint dankzij de uitgebreide netwerkintegratie-mogelijkheden bovendien ook aan comfort, efficiëntie en professionaliteit. Sonal Professionele Telecommunicatie is Panasonic Preferred Partner en Avaya Solution Expert en al meer dan 35 jaar actief in de verkoop, de installatie, het onderhoud en de herstelling van telefooncentrales. De specialist telecommunicatie heeft een actief klantenbestand van meer dan tweeduizend installaties.

De hedendaagse telefooncentrales beschikken over goed ontwikkelde CTI-software (Computer Telefoon Integratie), waardoor het heel wat comfortabeler werken wordt. Michael Declercq: “Met CTI-software kan u uw telefoon vanuit uw computer bedienen. Vanuit uw e-mail-, boekhoud-, ERP-programma,… kan u heel gemakkelijk een contactpersoon bellen door eenvoudigweg op het telefoonnummer te klikken. U hoeft het telefoonnummer dus niet opnieuw te vormen. Prospecten via het internet die niet in uw computerprogramma zitten, kan u ‘aanklikken en bellen’ door de optie ‘click to dial’.”

 Unified communication

De unified communication functie van moderne telefooncentrales integreert de agenda’s van uw medewerkers met hun vast nummer op het bedrijf, hun e-mail, GSM, tablet,… Michael Declercq: “Dit betekent bijvoorbeeld dat u uw medewerkers die (deels) op de baan zijn ook een vast bedrijfstelefoonnummer kan geven. Wanneer zij buitenshuis zijn, worden de telefoons automatisch doorgeschakeld naar hun GSM. Is een medewerker in vergadering? Dan kan er een bericht ingesproken worden op de persoonlijke voicemail van zijn vast nummer of verbindt het systeem automatisch door naar een collega. Dat kan allemaal door de medewerker zelf ingesteld worden.”

 

Hosted PABX voor starters en kleine bedrijven

Starters en kleine bedrijven die geen bureelpermanentie nodig hebben, zijn dan weer goed met een hosted PABX-systeem, waarbij geen fysieke telefooncentrale meer nodig is. Michael Declercq: “Het gaat om een software in de cloud waarbij je beschikt over een vast bedrijfstelefoonnummer. De oproepen naar dit nummer worden automatisch doorgeschakeld naar de GSM van jezelf of van een van je medewerkers.”

 

VoIP

Besparen op je connectiviteit kan je door gebruik te maken van Voice over IP. Michael Declercq: “Je doet dan beroep op alternatieve carriers, die communicatie tot stand brengen via het internet. Dit kan een belangrijke besparing opleveren, zeker wanneer je veel naar het buitenland moet bellen.”

 Tot slot heb je voor de nieuwe telefooncentrales geen extra kablering meer nodig, en dat scheelt ook een slokje op de financiële borrel. (NV)

Wilt u meer weten?

Sonal