Suivo brengt digitalisering en transport bij elkaar

Met de vele functionaliteiten van het Suivo Telematica platform kan u niet alleen voertuigen, machines en medewerkers die buiten uw kantoormuren actief zijn ‘tracken en tracen’, maar ook uw business processen een flink stuk optimaliseren. “We streven ernaar om op ongeveer een jaar tijd ROI te realiseren, afhankelijk van uw KPI’s”, stelt Elke Kraemer, marketing manager van Suivo.

In één platform brengt Suivo alle types voertuigen (trekkers, opleggers, heftrucks,…) alsook alle merken van voertuigen samen.

Elke Kraemer: “Daarnaast hebben we als bedrijf een jarenlange ervaring in het ontwikkelen van mobiele standaard applicaties voor verschillende sectoren, die ook op uw maat kunnen gefinetuned worden (met een extra veld, een process set-up,...). Suivo kan tevens perfect geïntegreerd worden in elk ERP- en TMS-pakket en in elke planningstool.” 

De snelste route nemen, beter plannen, de juiste medewerker opsporen, werkuren makkelijk digitaal registreren, opdrachten sneller doorgeven, een automatische verwittiging krijgen bij onderhoud, brandstof besparen, sneller en transparanter factureren,… De data die u met Suivo verzamelt, helpen u om efficiënter te werken en om de stress tussen uw binnen- en buitendienst in belangrijke mate te reduceren.

Lees het volledige verslag en bekijk de foto's via www.kmoinsider.be/kmoinsider-lunch.