LINDNER_Leaderboard.gif

Care maakt de wereld schoon met de ‘Week van de Schoonmaak’

In kader van ‘Dag van de Schoonmaak’ zette Care haar gepassioneerde schoonmakers een week lang in de kijker. Een week vol complimenten voor en locatiebezoeken. “We proberen de wereld ‘schoner’ te maken voor onze eigen mensen, onze klanten en goede doelen buiten het bedrijf.”, dat was Care’s boodschap voor deze week.

Week van de Schoonmaak

Schoonmaken, het is een zwaar beroep. En toch wordt het vandaag nog steeds ondergewaardeerd. Poetsvrouwen en -mannen zijn vaak de onzichtbare werknemers binnen een bedrijf. Daarom wilde Care iets meer doen met de ‘Week van de Schoonmaak’.

Gedurende de hele week drukte het bedrijf haar waardering uit naar deze beroepsgroep, die echt wel een extra hart onder de riem verdient. De teamleaders van Care gingen gedurende de week langs bij de werknemers om hen persoonlijk in de bloemetjes te zetten. Daarnaast konden alle klanten hun complimenten kwijt op een speciaal voor de gelegenheid ontwikkeld ‘complimentenplatform’. De waarderingen waren talrijk: “Bedankt om onze werkomgeving steeds zo mooi te onderhouden!”, “Bedankt voor de steeds vriendelijke en goede service.”, “Bedankt voor jullie inzet! Dit verdient een pluim.”.

Joost Tibosch, CEO van Care: “Deze mooie woorden tonen aan hoe zeer de schoonmakers worden gewaardeerd door onze klanten. Ze beseffen hoe waardevol het is dat dit werk met passie en inzet wordt uitgevoerd. En dat besef en die waardering is alleen maar versterkt door de pandemie. Die appreciatie kunnen we niet genoeg benadrukken.”


Waardering maakt het verschil

Care voerde onlangs, door middel van focusgroepen, onderzoek uit naar de motivatie onder haar personeel. Daaruit bleek dat de Care poetsvrouwen en -mannen graag poetsen, trots zijn op hun job en Care beschouwen als een familie. Daarnaast lieten ze ook weten dat ze veel voldoening halen uit de complimenten van klanten en teamleaders. Als laatste spelen de flexibele uren en de nabijheid van de job een belangrijke rol in hun keuze om schoonmaker te worden.

Daarom is het voor Care zo belangrijk om haar medewerkers extra in de bloemetjes te zetten tijdens de ‘Week van de Schoonmaak’. Het geeft hen extra energie en motivatie om ‘the extra mile’ te gaan voor de klant.

Over Care

Met de ‘Week van de Schoonmaak’ zet Care haar werknemers extra in de kijker en dat zijn er heel wat! Het Belgische schoonmaakbedrijf maakt deel uit van Vebego holding, een internationaal familiebedrijf dat meer dan 42.00 mensen in dienst heeft. Care heeft twee businessunits: Care Office Cleaning voor kantoorschoonmaak en Care Expert Cleaning voor de reiniging van controlled environments. In België stelt Care meer dan 1000 werknemers te werk, die samen 52 nationaliteiten hebben en allemaal hetzelfde doel delen: uitblinken in schoonmaak.

Wil je meer weten over Care? Of ben je op zoek naar een geweldige schoonmaker om jouw kantoren en bedrijfsruimtes te poetsen? Lees dan hier verder voor alle info of vul het onderstaande contactformulier in.

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en Care

Meer weten?

Care

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • Care

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials