Wie schrijft, die blijft: KMOinsider als kwalitatief kanaal in de marketingmix

Facility

De persoonlijke paden van Group-f zaakvoerder Frank Hechtermans en KMOdynamoo CEO Patrick Moens kruisten elkaar toen ze allebei nog jonge snaken waren. Hun leeftijd is dan misschien wat gestegen, het jeugdige enthousiasme is gebleven. Beide bedrijven zijn inmiddels ook al jarenlang professionele partners. Ook anno 2022 hecht Frank aan de toegevoegde waarde van een ‘papieren pijler’.

Geen schreeuwerige slogans maar interessante inhoud

“Bij Group-f hebben we ons altijd ver van pusherige promotiecampagnes gehouden. Door van bij de start wel vol in te zetten op kwaliteit, groeide ons klantenbestand organisch. Tevreden klanten zijn onze beste reclame, en mond-aan-mondreclame blijft een belangrijke groeifactor. Om de band met bestaande klanten te consolideren en leads te activeren, is het wel belangrijk om in beeld te blijven. Dat mag je letterlijk nemen: onze grote vloot voertuigen zorgt voor herkenning in het straatbeeld. Via social media blijven we ook top of mind.”

KMOinsider: prettig gestoorde professionele partner

“Met Group-f zijn we mensen van ‘ons’ woord, en op marketingvlak blijven we ook mensen van ‘het’ woord. Uiteraard willen we net als andere bedrijven met beklijvende beelden enthousiasmeren. We houden er toch ook aan om de mensen te informeren. Voor dat laatste doel is KMOinsider een bijzonder prettige professionele partner. Met sterk geschreven artikels zorgen ze ervoor dat Group-f op een leerrijke en leuke manier in de ‘subtiele’ schijnwerpers blijft. De stijl van het blad past naadloos bij de strategie van ons bedrijf: interessante inhoud is veel duurzamer dan schreeuwerige slogans. Daarnaast doet het blad zijn naam alle eer aan en brengt het ons binnen in het unieke universum van de kmo’s, waarmee we uitstekende contacten én contracten hebben.”

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials