Financiering met persoonlijk contact; het recept voor een nieuwe start

Onze Belgische kmo’s draaien opnieuw op kruissnelheid. Toch voelen velen nog de gevolgen van de coronacrisis. Zoek jij vandaag financiële middelen om écht een doorstart te maken? Dan biedt Card Advance je flexibele en snelle microkredieten. Hoewel het bedrijf voortdurend inzet op technologische ontwikkeling en innovatie, staat het volop voor financiering met persoonlijk contact.

Flexibele kredieten voor een vlotte doorstart

Bedrijven die nog de gevolgen van de coronacrisis ondervinden, hebben nood aan snelle en flexibele kredieten die hen toelaten om een vlotte doorstart te maken. Tegelijk zoeken ze naar een partner die hen écht leert kennen en begrijpt voor welke uitdagingen zij staan. Dat vertelt Joost Bleijenbergh, sales medewerker bij kredietverstrekker Card Advance.


“Onze klanten willen twee zaken: snel geholpen worden en een financiering met persoonlijk contact. Daarom vind je bij ons geen lange procedures of starre werkwijzen. Heb je een krediet nodig? Dan zorgen wij voor een snelle oplossing. Kom je voor een onaangename verrassing te staan die de afbetaling moeilijk maakt? Dan stellen wij ons flexibel op. Bovendien gebeurt alles volledig automatisch via de betaalterminal. Zo los je je krediet af, bijna zonder het te merken.”

Innovatieve financiering met persoonlijk contact

De snelle en automatische manier van werken betekent echter niet dat het menselijke aspect aan belang inboet. Integendeel, benadrukt Joost Bleijenbergh.

“Mijn uitgangspunt is ondernemers helpen. Ik wil ze niet zomaar een financiering verkopen.”

“Card Advance staat voor vernieuwende financiering met persoonlijk contact. Het is inderdaad een uitdaging om snel en geautomatiseerd werken te combineren met een menselijke aanpak, maar daar gaan wij dagelijks voor.

Ik doe dat door persoonlijk langs te gaan bij elke ondernemer. Door altijd het eerste én enige contactpunt te zijn en door voortdurend beschikbaar te zijn via telefoon of mail. Mijn uitgangspunt is ondernemers helpen. Ik wil ze dus niet zomaar een financiering verkopen.”

Menselijke kredietoplossingen

De juiste financiering houdt dus persoonlijk contact in, een innovatief product een werkwijze die zijn meerwaarde al vaak bewezen heeft.

“Een microkrediet van Card Advance begint bij een online aanmelding en een analyse van enkele belangrijke gegevens”, vertelt Joost Bleijenbergh.

“Daarna volgt er een uitgebreid gesprek waar we alles op tafel leggen wat nodig is om tot het best mogelijke krediet te komen. We maken een grondige beoordeling van de situatie en ontwerpen een oplossing. We stellen ons flexibel op doorheen het heel proces. Zo is één van onze klanten eigenaar van een sauna en wellnessinstituut. Corona verplichtte hem om 9 maanden te sluiten. We gaven hem daarop 6 maanden gratis uitstel van betaling. Kort nadat hij weer kon opstarten, werd heel de omgeving rond zijn zaak afgesloten wegens grote infrastructuurwerken. Ook dan gaven we hem uitstel, deze keer met inkorting van de betalingstermijn.

Op die manier geven wij elke dag vorm aan innovatieve, flexibele en menselijke kredietoplossingen.”

Meer weten over de financiering met persoonlijk contact van Card Advance? Neem contact op via onderstaand formulier en kijk wat ze voor jou kunnen betekenen.

Lees ook:

Een microkrediet voor onzekere tijden

“Bij Card Advance wérkt het gewoon. Zonder poespas.”

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en Card Advance

Meer weten?

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • Card Advance

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials