PR-x organiseert eerste interactieve Masterclass ‘PR Insights & Media Dynamics’ met best practices

Succesvol reputatie- en community management in B2C en B2B sectoren? Gedreven PR dames delen visie en expertise

PR-x organiseert eerste interactieve Masterclass ‘PR Insights & Media Dynamics’ met best practices

Brussel, 22 oktober 2019 – Wat maakt een merk een sterk merk? Wanneer is een event een event dat niet te missen is? Hoe bouw je een sterke reputatie op met een trouwe community? Niet alleen door kwalitateit aan te bieden en dat luid te verkondigen maar ook, en vooral, door sterke, authentieke en onderbouwde communicatie. Drie ervaren PR dames slaan de handen in elkaar en delen hun visie en expertise in een eerste PR Masterclass met als titel ‘PR Insights & Media Dynamics”.

Een uitgekiende PR strategie is essentieel voor iedereen die met communicatie bezig is. PR is ook veel meer dan alleen mediarelaties. Denk maar aan anticiperend leiderschap, ambassadeurs inschakelen en relaties & communities uitbouwen en versterken. Een duurzame strategie en planning, sterke inhoud met een authentieke aanpak naar de stakeholders toe via diverse communicatiekanalen (owned, paid en shared) zijn belangrijk voor een succesvol PR-beleid. Bovendien is communicatie niet langer de taak van één afdeling maar van de hele organisatie.  

PR-x, PR-dames delen expertise

Drie gedreven PR-dames verenigen hun krachten in PR-x om communicatie-professionals  te begeleiden, verbinden en inspireren met een hands-on en interactief trainingsprogramma. 

Aan expertise en best practices geen gebrek. Het PR-x team is al jarenlang in de PR-wereld actief in sectoren als lifestyle en food over cultuur en evenementen tot technologie en entertainment…    

Ann Ramaekers runt al 20 jaar het creatieve Brusselse lifestyle PR bureau oSérieux!. Tot haar klanten behoren European Veal, Samsonite, Philips, Bose, etc. Sandra Plasschaert is actief in culturele, sociale en lifestyle sectoren met haar Gentse PR studio Cats Communication voor klanten als Stichting tegen Kanker, Design Museum Gent, Gent Art Fair, STAM en vele anderen. Anja D’Hondt leidde gedurende 16 jaar een toonaangevend pan-Europees B2B tech agentschap met klanten zoals Kodak, Bekaert en Ricoh. Ze is nu met Flower & Feet actief in internationale entertainment en grafische markten. 

 

PR-x Masterclass in Hotel Pillows Grand Hotel Reylof in Gent op 12 december

De eerste PR-x Masterclass wordt in Gent georganiseerd op 12 december in Hotel Pillows Grand Hotel Reylof in Gent. De Masterclass brengt inzicht in de basisprincipes van PR om een sterke reputatie en community op te bouwen en te versterken. Deelnemers leren hoe media werken en hoe boodschappen te creëren die effectief, engagerend en inspirerend zijn. Het is een praktische en hands-on training met best practices en interactie tussen de deelnemers, die alles zeer snel kunnen toepassen op de eigen organisatie.

Verder biedt PR-x mediatrainingen & PR workshops aan op maat, PR strategie & planning voor crisiscommunicatie, campagnes, nieuwe brands of vertikale markten, thought leadership, CEO branding, etc.

Voor meer info: www.pr-x.be

Bekijk de socials