✅ When Cloud Becomes Your Partner.

24/7 Chauffeursdiensten met vestigingen over heel België maken de overstap naar de UCAAS (Unified Communication As A Service) oplossing van AllesCloud BV.

De geavanceerde VoIP oplossing biedt voor 24/7 Chauffeursdiensten de oplossing naar de toekomst om te communiceren met hun klanten, leveranciers en interne medewerkers.

Aan de UCAAS toepassing werd ook hun CRM systeem “Otys” gekoppeld. Medewerkers van 24/7 komen zo automatisch op de juiste contactfiche van de kandidaat die hen opbelt. Door deze koppeling te voorzien ligt de klantenbinding en direct de juiste informatie over kandidaten hoger als voordien.

Daarnaast beschikt het management over de nodige dashboards om de call-flows te monitoren. Dit op een manier waar zij de meest informatie en voldoening uithalen.

Naast de uitgebreide telefoonfuncties is er een chat en video functie. Dit wil zeggen dat 24/7 medewerkers direct met kandidaten live in gesprek kunnen gaan. Zo kan er via de website van 24/7 vragen gesteld worden die rechtstreeks in de UCAAS toepassing verschijnen. De klant kan daarnaast zien hoeveel bellers er momenteel in de wachtrij staan.

Verder hebben alle medewerkers van 24/7 een app op hun smartphone met dezelfde look-and-feel als hun app op de laptop. Dit verhoogt nogmaals de productiviteit voor de medewerkers en bereikbaarheid voor hun klanten.

UCAAS van AllesCloud streeft naar een “unified platform” om de dagelijkse app wissels te omzeilen en koppelt zich aan Hubspot – Teamleader – Odoo – Exact – Zoho – Teams – Ms Dynamics en vele andere toepassingen.

 

Bekijk de socials