Brainstormen over klantentevredenheid

HR

Je verkoopscijfers verhogen, doe je door je mensen te motiveren, je verdelers te belonen en je klanten te binden. Maar dit is niet zo eenvoudig. Jan De Ridder, al jaren incentive-expert, weet wat er fout loopt.

“De klassieke 80/20 regel is vandaag bij veel bedrijven heel actueel! Men focust zich op 20% van de klanten, 80% laat men gewoon links liggen.

Stel dat je een wedstrijd organiseert voor 1000 verdelers en 50 van hen winnen een reis, dan blijven er 950 gedemotiveerd achter.  Incentive-reizen zijn vaak een verworven recht en geen échte incentive”

We ontwikkelden een efficient sales boosting systeem voor kmo’s dat mensen motiveert, resultaten verhoogt en tevens  succesvolle relatiemarketing bevordert.

Klassieke loyalityprogramma’s creëren in het beste geval klantentevredenheid, veel minder klantenbinding. Dit online systeem doet dit wel. Het werkt motivatieverhogend en hangt iedereen een wortel voor naar eigen smaak. Het kan extreem gepersonaliseerd worden met specifieke acties, puntensystemen aangepast aan elke user en cadeaus.

Belonen op inzet is beter dan enkel op omzet

Niet elke klant of verdeler heeft hetzelfde potentieel ter beschikking. Belangrijk is zijn engagament te verhogen naar je bedrijf. Wie het meest achter je product staat en het hardst zijn best doet, moet je in de watten leggen. Deze tool maakt dit perfect meetbaar.

Travel- en eventboosting

“De Salesboosting webtool is de motor van het bedrijf, maar die heeft ook content nodig. De users moeten beloond worden met cadeaus. Die zijn vaak in de vorm van een uitnodiging voor een event zowel eendaagse als meerdaagse. Daarin specialiseren werd een must. We organiseren events van A tot Z en zoeken steeds een originele invulling.

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Wilt u meer weten?

Bekijk de socials