Furbo-Leaderboard_Updated.gif

Furbo maatwerk: een flexibele rechterhand voor de veeleisende klant

Toen bestuurders Ellen Pensaert en Ronald Franck Furbo boven de doopvont hielden, was klantgerichte flexibiliteit absolute prioriteit. Die klantvriendelijke kwaliteit legde de dynamische dienstverlener geen windeieren. Furbo training & consulting groeide eerder zeker dan langzaam tot een gewaardeerde speler. De kwantitatieve groei maakt het mogelijk om nog kwalitatievere keuzes te maken, met Furbo ‘maatwerk’ als absolute meerwaarde.

Gericht én met een gezicht: menselijke maatwerkoplossingen

In de loop der jaren kende Furbo een gestage groei op alle vlakken: het klantenbestand, het team en het aanbod groeiden met en door elkaar. De toegenomen interne expertise maakt het mogelijk om voor maatwerkoplossingen te kiezen. Bestuurder Ronald Franck vertelt hoe veel klanten Furbo steeds vaker zien als preferentiële partner in plaats van als dienstenleverancier.

“We proberen een adequaat antwoord te geven op vragen van de klant en passen ons in de mate van het mogelijke aan. Dat was van bij de start de filosofie, maar die werkwijze is zowel in de breedte als in de diepte uitgebreid. Het aanbod op onze website is indicatief, geenszins limitatief: in onderling overleg is maatwerk mogelijk, zowel inhoudelijk als qua timing en locatie. Geen anonieme aanpak dus, wel een professioneel én persoonlijk partnerschap. We werken niet alleen gericht, de klanten kunnen rekenen op een vast gezicht: we bieden een waaier aan oplossingen voor nagenoeg elke situatie, maar houden wel vast aan één contactpersoon voor alle communicatie. Op die manier combineren we heel veel expertise onder één dak met het grootste gebruiksgemak.”

Furbo maatwerk: een proactieve partner voor optimale ondersteuning

“Met ons ‘standaard’ aanbod aan opleidingen, bieden we een adequaat antwoord op concrete vragen. Heel wat klanten gaan echter verder dan de wettelijke verplichtingen. Ze investeren in veiligheid en opleidingen in de overtuiging dat die het welbevinden van de medewerkers en het welzijn van de organisatie ten goede komen. Voor dergelijke klanten zijn we veel meer dan een occasionele opleider. Als proactieve partner gaan we mee ‘aan boord’ om de situatie te analyseren en de aanpak te optimaliseren. We koppelen daarbij veelzijdige vaardigheden aan een bijzonder dynamische dienstverlening. Klanten staan soms voor praktische problemen. Wij beschouwen dat echter als uiteenlopende uitdagingen, waarmee we met ‘Yes, we can’ als mantra aan de slag gaan. Zo kocht een klant recent een kraan, maar had zijn personeel niet de expertise om die te bedienen. Als partner vroegen wij de producent om raad, en die kennis en kunde vertaalden we naar een opleiding op maat.”

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en Furbo

Meer weten?

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • Furbo
  • James Ensorlaan 47
    2630 Aartselaar
  • +32 (0)3 470 28 28

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials