Kmo’s kiezen best interimkantoor dat kmo-gericht is

HR

De eerste vereiste: een juist begrip

In elke klant-leveranciersrelatie is de eerste stap naar een goede samenwerking: begrijpen wat de andere verwacht. Wat je als kmo nodig hebt, is een partner die aandacht heeft voor en belang hecht aan kmo’s. Dit geldt bij uitstek voor de relatie met je uitzendkantoor. De inzet van de juiste mensen is immers cruciaal.

Je kiest als kmo dus best voor een kmo-gericht uitzendkantoor. Daar begrijpt men dat een kmo specifieke verwachtingen heeft.
 
Een tweede voordeel: ook het management  is je partner

In een kmo-gerichte uitzendorganisatie heeft ook de directie oog voor de aanpak naar kmo’s. Het zal zijn organisatie erop afstemmen om vooral dicht bij de ondernemers te staan en niet enkel oog hebben voor grote bedrijven. Het zal ook zijn personeel stimuleren in individuele opvolging van zijn nabije klant. Kmo’s zijn trouwe klanten met hoge verwachtingen omtrent een persoonlijke dienstverlening.

In een kmo ben je geen nummer

In een kmo kun je je niet ‘wegsteken’. Mensen die in een kmo werken weten dat iedereen telt en dat men op je rekent, elke dag. Die kmo-geest is iets wat je terug vindt in een kmo-gericht kantoor.  Als een uitzendkantoor die spirit uitdraagt in zijn organisatie, in zijn kantoren en via zijn mensen dan is de kans groot dat je dat als klant ook terugvindt in de door jou gezochte kandidaten!

Meer informatie over onze visie op uitzendwerk of het meest nabijgelegen kantoor: www.vivajobs.be

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Wilt u meer weten?

Bekijk de socials