Furbo-Leaderboard_Updated.gif

Mobiele toepassingen voor je personeelsplanning

Stel: een medewerker wil een afwezigheid aanvragen, een werkplek aanduiden of zijn/haar verlofsaldo raadplegen. Dit gaat regelmatig gepaard met complexe en onhandige systemen. Als je personeel de planning niet op een vlotte manier kan gebruiken, dan leidt dit vaak tot frustraties en een onoverzichtelijk systeem waaraan je HR-dienst en managers veel tijd verliezen.

Wil je een efficiënte planning, dan is er nood aan tools en programma’s waarmee je personeel makkelijk kan werken. Nóg handiger is het als ze dit kunnen doen vanop hun smartphone.

Kelio Intranet: een oplossing waar je personeel zelf mee aan de slag kan

Kelio Intranet biedt de mogelijkheid om administratieve taken te decentraliseren, informatie te delen en medewerkers te responsabiliseren. Zo kan elke collega zélf op een eenvoudige manier aan de slag met de planning:

  • Activiteiten, aanwezigheidsuren, pauzes en vertrek aangeven.
  • Afwezigheidsaanvragen indienen.
  • Automatische opvolging ontvangen en versturen.
  • Persoonlijke resultaten raadplegen: planningen, tellers, …
  • Werknemersdossier raadplegen en wijzigen.

Managers en HR-diensten

Ook als manager of HR-dienst kan je erg veel tijd winnen met een vlot hanteerbaar systeem. Deze tool maakt het niet alleen gemakkelijk voor uw personeel, maar biedt ook managers of verantwoordelijken de nodige handvaten om op een efficiënte manier te kunnen werken:

  • Afwezigheidsaanvragen online valideren.
  • Automatische waarschuwingen en berichten via mail.
  • Aan- en afwezigheden in realtime raadplegen.
  • Informatie beheren: werknemersdossier, verwacht saldo, planning aanwezigheid en afwezigheid, anomalieën, krediet/debet, …
  • Administratieve opvolging, zonder dat de vertrouwelijkheid van de HR-gegevens in gevaar komt.

Vanop de smartphone

Dankzij Kelio Mobile kan elke medewerker makkelijk de nodige zaken registreren, informatie opvragen en aanvragen indienen vanop de smartphone. Dit maakt het allemaal nóg gebruiksvriendelijker en zorgt ervoor dat het systeem op een correcte en vlotte manier kan gebruikt worden.

De Kelio Mobile oplossing is compatibel met iPhone, Android, Windows Phone en BlackBerry:

  • Aanwezigheids- en activiteitenuren opnemen.
  • Geolokalisatie functie, waarmee je weet wie zich waar bevindt.
  • Afwezigheidsaanvragen indienen.
  • Persoonlijke resultaten raadplegen: individuele tellers, krediet/debet, totalen, saldo’s, …
  • Tijd van het team beheren.
  • Afwezigheidsaanvragen valideren.

Professioneel advies

Wil je meer weten over personeelsplanning? Vul dan onderstaand formulier in en stel uw vraag rechtstreeks aan een specialist.

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en Bodet

Meer weten?

Bodet Logo

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • Bodet
  • Pasteurlaan 19
    1300 Waver
  • +32(0)10 24 56 20

Ook interessant

Bekijk de socials