Waarom als kmo voor een kmo-gericht uitzendkantoor kiezen?

HR

Vele kleintje maken een groot geheel

Elke kmo heeft leveranciers voor de inkoop van goederen en diensten. Vooral als het gaat om diensten, zoals bv het inzetten van uitzendkrachten, is het als kmo aangewezen een partner te kiezen die mee kan denken. Wanneer deze partner vooral samenwerkt met grote bedrijven, zal er veel aandacht gaan naar zijn grootste klanten. Een partner die zich echter vooral richt op de kmo-markt wenst samen met zijn klant te groeien. Hij wil zich verzekeren van de juiste inzet en streeft naar een nauwe samenwerking.

De ondernemer is nooit ver weg

Een ander groot verschil tussen een kmo en een groot bedrijf is de korte lijn tussen de directie (of de ondernemer) en de klant. Heb je als kmo-er een specifieke vraag dan staat er bij een kmo-gerichte organisatie geen bureaucratisch apparaat in de weg. Een vraag stellen of diverse mogelijkheden bespreken kan snel dankzij een  persoonlijk contact.

 Flexibiliteit als gemeenschappelijke troef! 

Eén van de sterktes van een succesvolle kmo is zijn flexibiliteit. Snel omgaan met en efficiënt inspelen op veranderingen kan enkel als de structuur van je onderneming dit toelaat. Binnen een kmo kan dit, vermits er geen diverse interne afdelingen zijn die telkens mee gestroomlijnd moeten worden. Een uitzendkantoor van gelijke schaalorde waar je mee in zee gaat en dat meedenkt als partner, levert je vroeg of laat meer op dan enkel een tijdelijke kracht.

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Wilt u meer weten?

Bekijk de socials