anr-banner.gif

Bij deze CRM voor marketingagentschappen heb je de héle klantcyclus in 1 oplossing

Klantgerichtheid en dit in alle afdelingen is een topprioriteit in een marketingagentschap zoals een reclame-, PR- of mediabureau, eventorganisatie of communicatieagentschap. Een CRM dat kan zorgen voor een gecentraliseerd 360° klantbeeld? Dat klinkt als een geschenk uit de hemel.

Communicatie personaliseren

De CRM voor marketingagentschappen van Efficy heeft heel wat in huis om te zorgen voor een hoge klantentevredenheid- en aanbeveling. Elke medewerker kan klantgegevens raadplegen, toevoegen en delen in een gecentraliseerd systeem dat zorgt voor een 360° klantbeeld.

Lux Modernis, expert in B2B2C communicatie, vertelt:

“We hebben onze efficiëntie enorm verbeterd omdat we nu beschikken over gedeelde, mobiele en actuele klanteninformatie. Projectmanagers zullen binnenkort hun activiteiten tot op de euro nauwkeurig kunnen volgen.”

Communicatie personaliseren? Dat gaat ook heel makkelijk met deze CRM voor marketingagentschappen omdat je in dit systeem heel efficiënt kunt gaan segmenteren. Een greep uit de mogelijkheden:

  • Soorten contacten en hun gedrag onderscheiden.
  • Aanbiedingen personaliseren.
  • Nieuwsbrieven programmeren, versturen en opvolgen.
  • Registraties voor evenementen/webinars beheren.

CRM voor marketingagentschappen verbetert prestaties

Deze CRM voor marketingagentschappen heeft nog heel wat belangrijke voordelen die zorgen voor betere prestaties zoals:

  • Automatisatie: Herinneringen kan je gaan automatiseren. Het systeem geeft je ook automatisch een waarschuwing als een contract afloopt en geeft je daarbij een overzicht van de gebruikte diensten.
  • Wat de verkoopvertegenwoordigers betreft: in 1 oogopslag kunnen zij de volledige voorgeschiedenis en trajecten van prospecten/klanten bekijken. Een gepersonaliseerde aanpak en snelle offertes? Geen probleem met deze CRM voor marketingagentschappen!
  • Controle en evaluatie: Jij kan alles in real time controleren wat betreft leads, acties, omzet etc.
  • Wordt er een nieuw project ondertekend? Dan krijg je een waarschuwing en kan je direct de bezetting van de consultants optimaliseren en de productie stroomlijnen. Deze oplossing is een CRM, ERP en PROJECT tool in 1.
  • Deadlines missen zal niet gebeuren. De voortgang van alle projecten kan je nauwlettend opvolgen dankzij de GANTT-functies.

Lux Modernis gaat zelfs nog een stap verder. Dankzij de implementatie van deze oplossing van en samenwerking met Efficy blijven zij innoveren:

“Wij zijn echt begonnen aan een proces van voortdurende verbetering. Met de hulp van de consultants van Efficy hebben wij onlangs de integratie van de Google-oplossingen tot stand gebracht en in de komende maanden zullen wij ons uitrusten met een tool voor business intelligence om onze gegevens dagelijks beter te visualiseren. Binnenkort zijn wij ook van plan om de projectmodule van Efficy in te zetten om onze projectmanagers te helpen in de productie- en opvolgingsfasen.”

Lees meer over deze CRM voor marketingagentschappen van Efficy.

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en Efficy

Meer weten?

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • Efficy
  • Kolonel Bourgstraat 122
    1140 Brussel
  • +32 (0)2 648 18 98

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials