anr-banner.gif

CRM-provider Efficy realiseert 4de overname in minder dan een jaar tijd

De Belgische CRM-provider Efficy heeft het Zweedse APSIS overgenomen, de Scandinavische marktleider in data-gedreven marketing. Efficy realiseerde hiermee zijn 4deovername op minder dan een jaar tijd. Het doel om tegen 2024 een marktaandeel van 5% van de Europese CRM-markt te bereiken, komt hiermee weer een grote stap dichterbij.

Efficy is al enkele jaren op overnamepad. Recente in het oog springende overnames zijn de twee Franse bedrijven Desico (in 2017) en E-Deal (in 2018), het Spaanse SumaCRM in 2019 en het Franse INES CRM in 2020. Dit jaar volgden webCRM in Denemarken, PerfectView in Nederland en nu recent APSIS in Zweden.

APSIS heeft 20 jaar ervaring in data-gedreven marketing. Het bedrijf levert oplossingen voor e-mailmarketing, marketingautomatisering en marketingpersonalisatie. Je vindt deze tools op het all-in-one marketingplatform APSIS One, gelanceerd in 2019. APSIS heeft bijna 3000 klanten, in Scandinavië en Azië.

Ambitieuze CRM-provider

“We zijn verheugd te kunnen aansluiten bij een snelgroeiend bedrijf met grote ambities in Europa. Ik geloof dat wat we met APSIS One hebben opgebouwd voor Efficy nog een stukje van de puzzel kan zijn om zijn ambities op de Europese markt waar te maken”, stelt Emma Dyga, CEO van APSIS.

“De overname van het data-gedreven marketing platform van APSIS verbreedt onze product portfolio, waardoor we een one-stop-shop worden voor bedrijven die op zoek zijn naar een CRM-oplossing. Digitale betrokkenheid is een belangrijk onderdeel van klantrelatiebeheer. De APSIS-technologie biedt onze klanten een hele nieuwe wereld van mogelijkheden”, voegt Cédric Pierrard, CEO van Efficy eraan toe.

CRM-oplossingen voor middelgrote en grote bedrijven

Efficy werd opgericht in 2005 in Brussel. De CRM-ontwikkelaar en integrator biedt middelgrote en grote bedrijven een uitgebreide en flexibele software aan die hen helpt om hun klantenrelaties te beheren. In realtime beheren zij op een gebruiksvriendelijke manier hun contacten, projecten, agenda's, documenten,… Met de recente overname breidt Efficy haar personeelsbestand uit tot meer dan 500 mensen, verspreid over 18 vestigingen in Europa. Die medewerkers staan ten dienste van 13.500 klanten, goed voor 330.000 gebruikers, in 60 landen. De jaaromzet bedraagt 66 miljoen euro.

De CRM-provider heeft CRM-oplossingen voor de meest uiteenlopende sectoren:

  • Banksector
  • Verzekeringsmaatschappijen en verzekeringsmakelaars
  • Sociale huisvestingsmaatschappijen
  • Dienstensector
  • Toerisme & Transport
  • Retail
  • Juridische sector
  • Lokale overheden
  • Kamer van koophandel
  • Zorgsector

Meer info over de CRM-oplossingen van Efficy? Contacteer sales account executive Kathy Mebis, via kme@efficy.com of 0494 43 21 11.

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en Efficy

Meer weten?

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • Efficy
  • Mechelsesteenweg 455
    1950 Kraainem
  • +32 (0)2 648 18 98

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials