anr-banner.gif

De vele voordelen van een CRM voor advocatenkantoren

De advocatuur draait in belangrijke mate om klantrelaties en een CRM-systeem kan die relaties sterk verbeteren. Met de CRM-oplossing van Efficy zet je niet alleen de contacten tussen je cliënteel en je advocatenkantoor op punt, Efficy-CRM vereenvoudigt ook je werkzaamheden en facturatie waardoor je meer efficiëntie bereikt. We zetten de vele concrete voordelen van de Efficy-CRM voor advocatenkantoren op een rijtje.

In de specifieke CRM-oplossing van Efficy voor advocatenkantoren worden alle dossiers gedigitaliseerd en kunnen deze geopend, geconsulteerd en behandeld worden door de bevoegde vennoten en medewerkers op een veilige manier en in alle vertrouwelijkheid.

Lees verder onder de foto


Vervolgens is het mogelijk om een dossier of bepaalde delen van een dossier te delen met andere medewerkers binnen het kantoor en werk je zo samen met je collega’s aan de laatste en meest actuele gegevens. Documenten kunnen ook snel en eenvoudig met cliënten gedeeld worden via een beveiligd extranet.

CRM helpt advocatenkantoren bij facturatie

Lees verder onder de foto


De CRM-oplossing van Efficy vereenvoudigt ook de facturatie van advocatenkantoren. De timesheets van vennoten en medewerkers worden automatisch aan de dossiers toegevoegd. Zowel de tijd als de voorgeschoten gerechtskosten en andere gemaakte kosten worden correct en tegen het juiste tarief gefactureerd.

Lees meer over de CRM-oplossing voor advocatenkantoren.

CRM herkent belangenconflicten bij de opening van een dossier

Lees verder onder de foto


Advocaten mogen geen tegenstrijdig belang hebben hij het behandelen van een zaak. De Efficy- CRM-oplossing voor advocatenkantoren herkent belangenconflicten bij de opening van een nieuw dossier en dit op basis van alle gegevens die aanwezig zijn in de CRM en zal je daarvoor ook waarschuwen.

Efficy CRM-oplossing houdt historiek contactpersonen bij

Younity, een advocatenkantoor gespecialiseerd in arbeidsrecht en gebruiker van de Efficy CRM-oplossing voor advocatenkantoren, illustreert het belang van onderlinge relaties tussen cliënten en het kantoor.

Zij zochten een oplossing om de historiek van een contactpersoon en de verschillende ondernemingen waarin deze persoon gewerkt heeft te kunnen nagaan. Dankzij de CRM-oplossing van Efficy voor de advocatuur kunnen zij de relatie tussen tegenpartij en cliënt heel makkelijk terugvinden, ongeacht vanuit welke entiteit zij het dossier benaderen: vanuit het bedrijf, de klant, de advocaat, de assistent...

Voor Younity is het ook essentieel om de geschiedenis te kunnen consulteren van een contact en de relaties die in het verleden werden onderhouden met dezelfde contactpersoon. Met de Efficy CRM-oplossing voor advocatenkantoren houden zij de historiek van hun relaties bij en hebben zij een overzicht van de interacties die zij gehad hebben met deze personen.

Daarnaast wint het advocatenkantoor veel tijd met het geautomatiseerde facturatieproces waarbij de assistenten de timesheetfunctie gebruiken van de CRM-oplossing. De ingevulde timesheets worden dan in batch gefactureerd. De dominus litis heeft de facturen vervolgens alleen maar te valideren.

Lees meer over de ervaringen van Younity met de Efficy CRM-oplossing voor advocatenkantoren.

Ben je advocaat en benieuwd naar de voordelen van de CRM-oplossing van Efficy voor advocatenkantoren? Vraag gerust vrijblijvend een demo aan.

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en Efficy

Meer weten?

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • Efficy
  • Mechelsesteenweg 455
    1950 Kraainem
  • +32 (0)2 648 18 98

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials