De zakelijke communicatietools van CommFlow stellen de mens in je organisatie centraal

- 09-05-2025
Bij het uitrollen van de digitale transitie, eist innovatieve technologie steeds meer een hoofdrol op. De voordelen voor de bedrijfswereld zijn evident. We werken beter samen en kunnen op elk moment, op elke plaats en op elk device aan de slag. Het blijf evenwel zaak om bij dit alles de mens niet uit het oog te verliezen. CommFlow ziet het als zijn missie om best-in-class zakelijke communicatietools aan te reiken, die aan al die voorwaarden voldoen.
Jong talent hecht veel belang aan innovatie, maar anderzijds ook aan een goede work-lifebalace. De zakelijke communicatietools van CommFlow hebben een positieve impact op de productiviteit, de efficiëntie en de werknemerstevredenheid. Met hun loyaliteit (minder dan 3% verloop) en tevredenheid (4.53/5), tonen de klanten aan dat de mensgerichte insteek ook voor hen werkt.
Innovatieve zakelijke communicatietools zijn het nieuwe normaal
De schaarste op de arbeidsmarkt houdt aan. Talent aantrekken én behouden is cruciaal om de continuïteit en groei van je kmo te verzekeren. Jonge, beloftevolle medewerkers maken deel uit van de zogenaamde digital natives. Werken met innovatieve technologie is voor hen een evidentie, en eigenlijk een vereiste tegenover de werkgever. CommFlow komt je hierin tegemoet, met best-in-class zakelijke communicatietools. Die helpen je om een betere werkomgeving te creëren door de interne (en externe) communicatie en samenwerking een fikse boost te geven. Op die manier bevorder je de productiviteit en efficiëntie van je teams, die tegelijk beter gedijen in je organisatie.
Het belang van de menselijke factor
Investeren in innovatie en technologie is dus belangrijk, maar aandacht voor een goed evenwicht tussen werk en privé zo mogelijk nog belangrijker. Tal van kmo’s worstelen met de vraag hoe ze de mens centraal kunnen stellen in hun activiteiten. De oplossingen die CommFlow naar voren schuift, doen meer dan enkel de productiviteit en communicatie optimaliseren. Je medewerkers kunnen de dezelfde devices zowel privé als professioneel gebruiken. Ze kiezen de communicatie-apps en bepalen wanneer en via welk device ze bereikbaar zijn. Zo helpen de zakelijke communicatietools van CommFlow je om een cultuur van samenwerking en empowerment te creëren. Je medewerkers onderhouden zinvolle verbindingen met collega’s, klanten en hun persoonlijke netwerk. En wellicht het ultieme doel: ze dragen bij aan de best mogelijke klantenervaring.
Zakelijke communicatietools zorgen voor de juiste flow
CommFlow besteedt inderdaad aandacht aan alle stakeholders. Je bedrijf als geheel, je medewerkers én je klantenkring, iedereen plukt de vruchten van de zakelijke communicatietools.
- Het mensgerichte bedrijfscommunicatieplatform verbetert de werkervaring van medewerkers, die naadloos communiceren met klanten en collega’s via uiteenlopende apparaten. Ze verkrijgen meer controle over hun communicatiekanalen en geconnecteerdheid.
- Je klantenserviceteams werken vlot samen met collega's en beschikken bij gesprekken meteen over relevante klantgegevens. Dankzij het automatiseren van routinetaken komt er meer tijd vrij om te investeren in betere klantenrelaties. Tevreden klanten zijn trouwe klanten.
- Ten slotte kan je it-afdeling de (interne) klanten een next-level VoIP in de Cloud-platform aanbieden, wat zorgt voor beduidend lagere operationele kosten. Je integreert de zakelijke communicatietools moeiteloos met bestaande systemen (Salesforce, Microsoft enz). Hardware en onderhoud op locatie is niet langer nodig.
Ben je als kmo, verzekeringsmakelaar of productiebedrijf op zoek naar zakelijke communicatietools, die de mensen in je organisatie centraal stellen? Wil je de tevredenheid van je medewerkers boosten en tegelijk de klantenervaring verbeteren? Neem dan zeker contact op met onze experts of stel je vraag op het formulier hieronder.

Contactinformatie
-
Headquarters Willebroek
-
Branch Knokke-Heist
Stel een vraag
aan een specialist
Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.
Ook interessant
- IT
Belangrijke softwaretrends die kmo's in de gaten moeten houden
In de snel veranderende digitale wereld moeten kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's) altijd op de hoogte blijven van belangrijke softwaretrends.
- IT
Wolters Kluwer lanceert Adsolut Kmo-start
Wolters Kluwer zet met de lancering van Adsolut Kmo-start volop in op de digitalisering van kleine Belgische ondernemingen. De nieuwe online tool is een vereenvoudigde versie va...
- IT
Visa lanceert nieuw fraudeteam dat al voor 335 miljoen euro aan...
In een wereld waar fraudeurs almaar gehaaider te werk gaan, schakelt Visa een versnelling hoger. Met de lancering van Visa Scam Disruption (VSD) richt de wereldleider in digital...