anr-banner.gif

Intelligent documentbeheer met Smartdoc bespaart tijd en geld

De kortste weg naar het paperless office loopt via intelligent documentbeheer. Met Smartdoc ontwikkelde de Belgische softwareprovider Anrova Solutions een oplossing, waarmee zowel kleine als grote bedrijven een grote stap richting digitale transformatie kunnen zetten. De naadloze integratie met de bestaande bedrijfssoftware is slechts één van de vele troeven. (foto’s: Anrova Solutions)

De tijd van kantoorbrede archiefkasten waarin een kat haar jongen niet terugvindt, ligt gelukkig achter ons. Vrijwel alle soorten documenten kan je vandaag eenvoudig digitaliseren. Maar wanneer het daarbij blijft, is de efficiëntiewinst beperkt. Een investering in een intelligent systeem voor documentbeheer dringt zich op. Smartdoc, de oplossing van Anrova Solutions, verzekert het intelligent archiveren, categoriseren en opzoeken van documenten.

Intelligent, veilig en efficiënt documentbeheer

Smartdoc bundelt alle digitale documenten in een centraal archief. Veilig en efficiënt. Repetitieve taken verlopen geautomatiseerd en een document terugvinden en raadplegen is kinderspel. Iedereen binnen de organisatie heeft altijd en overal toegang tot de relevante informatie. Een fikse besparing van tijd en geld, aangezien de medewerkers sneller en efficiënter – lees: productiever – werken. Bovendien gaat de foutenlast omlaag en komt het printen van documenten nog nauwelijks voor. Als intelligent systeem voor documentbeheer omvat Smartdoc vanzelfsprekend een back-upfunctie, zodat er geen essentiële informatie verloren gaat bij brand, overstroming, cyberaanval...

Geschikt voor kmo’s

Van klein tot middelgroot, van lokaal tot internationaal, kmo’s uit de meest uiteenlopende sectoren plukken de vruchten van Smartdoc. Ook voor afdelingen die veel documenten verwerken (HR, legal, finance…) betekent het documentmanagementplatform een aanzienlijke meerwaarde. Honderden organisaties uit de wereld van groothandel & distributie, bouw, productie, ICT, transport & logistiek, farma, energie, vastgoed en de overheid ervaren nu al dagelijks de meerwaarde van Smartdoc.

Naadloze integratie

De software is behalve krachtig ook gebruiksvriendelijk en vooral eenvoudig te koppelen aan andere courante software-oplossingen zoals ERP-systemen (onder meer SAP Business One), Office 365 en de meeste boekhoudpakketten. Voor SAP Business One creëerde Anrova Solutions de specifieke add-on SmartOne. Dankzij die connectiviteit kan je organisatie projectdata of administratieve data delen over de verschillende systemen en afdelingen. Meerdere mensen en afdelingen werken naadloos samen aan projecten op basis van informatie die de klok rond up-to-date is. In alle veiligheid.

In 1 uur specialist in intelligent documentbeheer

Na een intakegesprek brengen de professionals van Anrova Solutions de documentenstromen en de repetitieve processen van jouw onderneming in kaart. Daarna volgt een snelle implementatie van Smartdoc. De software is uitgesproken laagdrempelig en intuïtief. Het bewijs? Na een opleiding van amper een uur ga je er vlot mee aan de slag.

Ben je geïnteresseerd in intelligent documentbeheer of een online-demo van wat Smartdoc voor jouw organisatie kan betekenen? Aarzel dan niet contact op te nemen of vul het formulier hieronder in.

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en Anrova Solutions

Meer weten?

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • Harelbeke
  • Lier
  • Braine-l’Alleud

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials