Het NOC-team van Accel voorkomt IT-storingen
Het NOC-team (Network Operations Center) van IT-bedrijf Accel uit Edegem is een team specialisten die de monitoring en alarmen preventief opvolgen. Op die manier voorkomen ze ernstige storingen aan de IT-infrastructuur bij kmo’s.
Dat dit team succesvol werkt blijkt uit de jaarlijkse klantentevredenheidsenquête van Accel die een Net Promotor Score (NPS) van 46 oplevert voor 2018, wat een uitstekend resultaat is.
Klantgericht werken
“In alles proberen wij klantgericht te werken. Dat weerspiegelt zich in de manier waarop telefonische oproepen worden beantwoord, hoe vragen van klanten worden geregistreerd en de communicatie-aanpak,” legt zaakvoerder Marc De Swaef uit. “In onze sector is het belangrijk continu te leren en up-to-date te blijven. Het komt er op aan de technische informatie die we in huis hebben, feilloos af te stemmen op de informatie van de klant.
“Wij zetten dan ook sterk in op de training van onze mensen. Op die manier doorlopen ze meestal een langer traject binnen het bedrijf. Ook de bedrijfscultuur is belangrijk. Om Richard Branson te citeren: gelukkige medewerkers zorgen voor gelukkige klanten. Daar geloof ik zelf heel sterk in.”
Nieuwe medewerkers
Accel heeft net geen 50 medewerkers in dienst. Het IT-bedrijf heeft als managed service provider diverse kmo’s in Antwerpen, de Kempen en Limburg als klant. Goed om te weten: nieuwe medewerkers zijn altijd welkom.
Stel een vraag
aan een specialist
Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.
Ook interessant
Bart Rutten van Nexios IT wil snel groeien op duurzame wijze
Het is normaal gezien flink zoeken naar een parkeerplaatsje aan het Nexios IT-hoofdkant...
Interessante bedrijven
Unix-Solutions BVBA
Bart Bert Grafische projecten
EASI