Mailen zonder te vervelen …

IT

Een mail kan je zeer interessante info geven. Een mail kan je ook enorm enerveren. Wie via mail zijn activiteiten een boost wilt geven, gebruikt hiervoor best de juiste tools. Anders komt jouw poging mogelijk als anti-reclame recht in je gezicht terug.

Begin vorige maand waren wij aanwezig op het jaarlijks Marketing Congress van Stima in Gent. We waren verbaasd hoeveel marketeers de mogelijkheden van gerichte mails niet kenden. Vandaar een korte kennismaking.

Freeware
Niet in de spam komen was een van de belangrijkste zorgen van de gebruikers. Enkele bezoekers kenden wel een oplossing om eenvoudige emailcampagnes op te bouwen en te verzenden. Weinigen deden echter meer dan de tool gebruiken om te verzenden en om ontvangers toe te laten zich uit te schrijven. De reactie van hun publiek opvolgen naar waarop er geklikt werd, welke sites er bezocht werden, ... werd niet gebruikt.

ClickDimensions
En dat is net de kracht en de bedoeling van een doeltreffende mail campagne: kijk wie waarop geklikt heeft en bezorg deze doelgroep dan de opvolging die hen interesseert. Wanneer je hem dan oplossingen voorstelt die zij nodig hebben, zit je op het juiste spoor. Je helpt je klanten om te vinden waar ze naar zoeken. En je gaat met die feedback aan de slag door de koppeling met ...

MS Dynamics CRM
Hiermee krijg je een totaal overzicht voor iedereen in jouw bedrijf. Door het intuïtieve karakter van deze oplossing, kan iedereen, zonder extra begeleiding, er optimaal gebruik van maken om extra business te creëren.

Conclusie
Een goede oplossing moet zichzelf terug verdienen. Juist daarom geloven we erg in de combinatie MS Dynamics CRM en ClickDimensions. Eenvoudig, vlot te integreren en een korte ROI. Wie durft, zal verbluft zijn van de resultaten. Alles wat je nodig hebt om 2015 tot een succes te maken.

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Wilt u meer weten?

Bekijk de socials