anr-banner.gif

Studenten nemen voor één dag de marketing van IT-bedrijf over

IT

IT-bedrijf Netropolix staat erom bekend belang te hechten aan interne opleidingen, groei en het geven van kansen aan (nieuwe) medewerkers en stagiairs. Recent opende het bedrijf de deuren voor twee studenten die zich engageerden voor het YOUCA-initiatief.

YOUCA staat voor Youth for Change and Action, een organisatie die jongeren stimuleert om samen te werken aan een duurzame en rechtvaardige samenleving. Voor de vijftiende editie verwelkomde Netropolix de studenten Elise en Sarah op de marketingafdeling

Samen met 15.000 andere Vlaamse en Brusselse studenten gingen ze een dag aan de slag om op die manier niet enkel geld in te zamelen (het loon dat ze die dag verdienen gaat naar projecten van geëngageerde jongeren wereldwijd), maar ook om op een unieke manier kennis te maken met het culturele en zakelijke leven.

Interesse in IT én Marketing

“Elise en ik kwamen via mijn papa terecht bij Netropolix. Daar kregen we de kans om mee te lopen met het marketing-team. Het leek ons zo leerrijk dat we meteen akkoord gingen. Het leuke aan heel het initiatief is dat we niet naar school hoefden te gaan en tegelijk ervaring konden op doen in een echt bedrijf,” aldus Sarah.

De dames kregen naast de ontdekking van het reilen en zeilen binnen het IT-bedrijf ook de opportuniteit om voor één dag het marketing-team over te nemen. Van reclame maken tot het schrijven van dit persbericht, ze deden het allemaal!

YOUCA 2023

Wie volgend jaar ook graag zijn of haar steentje bijdraagt aan dit initiatief, noteert best al 19 oktober 2023 in de agenda voor de zestiende editie van het initiatief.

anr-banner-400x300-v3.gif

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials