Versie 3 B-Close.gif
Kempisch TrainingsCentre is een echt familiebedrijf

De klantgerichte aanpak van Kempisch Trainingscentre

Als familiebedrijf wil Kempisch Trainingscentre zich onderscheiden met een persoonlijke aanpak en uitgebreide service voor bedrijven. En dat is geen holle slogan, maar gewoon echt waar. Kim en Cindy van Kempisch Trainingscentre vertellen hoe zij en hun collega’s alles in het werk stellen om hun klanten steeds de beste kwaliteit en ondersteuning te bieden.

Uitgebreide en klantgerichte service

Kempisch Trainingscentre biedt een uitgebreide ondersteuning van de klant. We willen ons onderscheiden door klanten te blijven opvolgen en bij te staan,” luidt het. Zo bezorgen ze klanten, ook na een opleiding en zonder meerprijs, informatie over rijbewijzen, nieuwe wetgeving en andere nuttige info. “Voor openbare besturen is het soms moeilijk te bepalen of hun chauffeurs vrijgesteld zijn van rij- en rusttijden,” vertelt Kim. “In dat geval doen we het nodige opzoekingswerk om hen concrete en juiste informatie te kunnen geven.” Wanneer een bedrijf een nieuwe chauffeur in dienst neemt, kan Kempisch Trainingscentre meteen de rijlessen aanbieden door hun nauwe samenwerking met de Kempische Rijscholen. “Zo bieden we een totaalpakket dat andere logistieke opleidingscentra niet kunnen aanbieden.”

De ondersteuning van de klant uit zich ook in de administratieve dienstverlening die Kempisch Trainingscentre doet. Zo zorgen ze ervoor dat de rijbewijzen nagekeken worden, ondersteunen ze klanten in hun subsidieaanvragen, worden er afspraken geregeld voor medische keuring, een totaalservice indien gewenst. “We denken mee met klanten en bieden een complete ondersteuning, want we willen hen waar geven voor hun geld," besluit Kim. “Ook al is niet iedereen enthousiast om een verplichte opleiding Code 95 te volgen, we maken de opleidingen voor iedereen interessant en zullen altijd proberen deelnemers te overtuigen van de meerwaarde ervan.”

Persoonlijk contact met bedrijven

Kempisch Trainingcentre staat voor een persoonlijke aanpak. “We willen mensen behandelen zoals we zelf behandeld willen worden en lessen aanbieden die we zelf willen volgen,” vertellen ze. Kim en Cindy nemen steeds uitgebreid de tijd om je bedrijf te leren kennen. Zo brengen ze in kaart wat de specifieke noden zijn en kunnen ze je het juiste opleidingspakket voorstellen. Ze zitten daarnaast geregeld zelf in de lessen. Zo blijven ze op de hoogte en leren ze de docenten in hun lespraktijk kennen, wat hen toelaat om elk bedrijf aan de gepaste docent te koppelen. Die aanwezigheid is ook handig om rechtstreeks contact te hebben met de cursisten en hen om feedback en werkpunten te kunnen vragen. Tot slot bezoeken Kim en Cindy geregeld beurzen en andere events om hun voeling met de transportsector op peil te houden.

Andere troeven

  • Specialisten

De docenten van Kempisch Trainingscentre zijn ervaren lesgevers die geselecteerd zijn op hun vakkennis en didactische kwaliteiten.

  • Altijd dichtbij

Er is altijd een leslokaal in de nabije omgeving van je bedrijf, maar het is ook mogelijk een nascholing op je bedrijf te organiseren. Kempisch Trainingscentre wil zich hierin steeds flexibel opstellen.

  • Prijs-kwaliteit

Als klant volg je niet alleen een nascholing, maar kan je rekenen op een persoonlijke aanpak en een ruim dienstenpakket. Dat alles zit in de prijs inbegrepen.

Opleidingen over Code 95 volgen? Deelnemen aan een professionele opleiding in je buurt? Bekijk het aanbod van Kempisch Trainingscentre en maak vandaag nog je afspraak! Vragen? Contacteer Kempisch Trainingscentre of stel ze gewoon hieronder!

Lees ook:

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en Kempisch Trainingscentre

Meer weten?

Logo Kempisch Trainingscentre

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • Kempisch Trainingscentre

Ook interessant

Bekijk de socials