Leaderboard BB.gif

20 jaar KMOdynamoo: online marketing met meetbare opbrengst

Wil je als kmo nog meer van je laten spreken? Meer webbezoekers of directe leads? KMOdynamoo ontwikkelt een crossmediale aanpak met focus op strategie, content en conversie. Het full service agency - met focus op online marketing - viert ‘20 years’ met een verjaardagsspecial in KMOinsider Magazine.

KMOdynamoo zet je kmo digitaal op de kaart

KMOdynamoo in Lier is een contentmarketingbureau dat je communicatie op alle fronten stut: van print tot online marketing, van tekst tot beeld, van website tot social media.

Doel? Kmo’s helpen om hun verhaal crossmediaal (online, print, social media) naar buiten te brengen en te verbinden met de doelgroepen. Met inhoud (content) die informeert, inspireert én rendeert: get your story out.

Alle (online) marketing begint met een strategie

Dit agency gaat niet over één nacht ijs. De weg naar succes begint bij een plan, een strategie. In een 360° concept bepaalt KMOdynamoo de merkstrategie, doelgroepen en mediakanalen van je kmo. Om dan gerichte online marketing acties te ontwikkelen zoals SEO, SEA, social media en e-mailmarketing.

SEO copywriting: teksten die hoog scoren in Google

Goed vindbaar zijn in zoekmachines (SEO) is vandaag cruciaal om klanten aan te trekken. Bij SEO draait het om teksten die het perfecte evenwicht vinden tussen content die gebruikers aanspreekt (en overtuigt), en content die in zoekmachines als Google hoog scoort.

Snel meer leads genereren? Denk aan SEA en social media advertising

Een goed geoptimaliseerde website die organisch - dus zonder er extra budget voor te moeten aanspreken - publiek trekt, hoort dus een vanzelfsprekendheid te zijn.

Leadgeneratie is voor elk bedrijf een uitdaging. SEA - adverteren in zoekmachines zoals Google - en social media advertising zijn goede pistes om op korte termijn meer leads te genereren.

De juiste stappen naar een socialemediastrategie

Een sterke socialemediastrategie is voor elke kmo een must want Vlaanderen is massaal online aanwezig. Het is dé manier om je doelgroep te bereiken en jezelf in de kijker te zetten bij potentiële klanten. KMOdynamoo helpt bij een gezonde mix van de juiste social media kanalen.

Vier mee: verjaardagsspecial in KMOinsider

In de KMOinsider editie van september 2022 zet dit contentmarketingbureau haar porseleinen jubileum in de verf met een verjaardagsspecial (bekijk advertentietarieven):

  • Pascal Paepen over de toekomst van beleggen
  • Ontbijt-panelgesprekken:
    o Hoe kijken jonge werknemers en starters naar ‘werken’?
    o Waar ligt de toekomst van onze kantoren?
    o Veranderende sales in veranderende tijden
  • De nieuwe Itinera-CEO: Ignaas Devisch
  • E-commerce, quo vadis? Dubbelinterview met Jorg Snoeck (RetailDetail) en Sofie Geeroms (BeCommerce)

Boek een kennismakingsgesprek met één van de specialisten van KMOdynamoo. Bel of mail ons, of vul onderstaand formulier in.

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en KMOdynamoo

Meer weten?

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • KMOdynamoo

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials