Hoe kalenders en bedrijfsboeken je bedrijf op de kaart kunnen zetten
Bedrijfsboeken en kalenders zijn nog lang niet verdwenen. Sterker nog: de laatste jaren lijkt hun commerciële waarde weer sterk te stijgen. Toch is er één voorwaarde: zorgen voor een hoogwaardige kwaliteit van opmaak en drukwerk. Kortom: zorgen voor een topproduct.
Een bedrijfsboek vertelt het totale verhaal
Stel: een bedrijf viert zijn 10-jarig bestaan, het wil toekomstige projecten voorstellen of getuigenissen van medewerkers bundelen. Voor al deze gevallen is een bedrijfsboek een mooie oplossing. Een bedrijfsboek is geen commerciële catalogus. Wél omvat het het totale verhaal van uw onderneming: van geschiedenis tot heden en toekomst.
Door sterk grafisch ontwerp en hoogwaardig drukwerk stelt een bedrijfsboek je in staat om écht een statement te maken. Je valt op en geeft een zeer professionele indruk. Bovendien is een bedrijfsboek een product dat je jarenlang kan gebruiken. Denk bv. aan het opleiden van nieuwe medewerkers, het aantrekken van nieuwe klanten, investeerders, overnemers, enz.
Een jaar lang communiceren met een kalender
Ook kalenders hebben nog steeds een grote waarde. Meer nog: de waarde van een kalender stijgt elke dag. Maak je vandaag een mooie kalender, dan krijgt deze een hoger gepercipieerde waarde dan pakweg 5 of 10 jaar geleden.
Bruno Devos (Managing Director Stockmans, gespecialiseerd in high-end printing): “Een kalender is het enige product waarmee je een jaar lang kan communiceren met je klant: van evenementen tot productvernieuwingen, acties, opendeurdagen, enz. Ze worden nog steeds elke dag gebruikt. Denk bv. aan logistiek, transport, productie, enz.”
Stockmans: hoogwaardige kunstboeken en kalenders
Reeds jarenlang maakt Stockmans van kalenders en bedrijfsboeken hun expertise. Hun vakmanschap ligt in het streven naar excellentie en perfectie, en het koppelen van een sterke grafische kennis aan technologische innovatie.
Bij Stockmans ‘doen’ ze geen drukwerk, maar ‘cureren’ ze dit. Ze leven zich 100% in in elk project en steken veel energie in persoonlijk contact. Zo maken ze de sterkst mogelijke vertaalslag van uw verhaal naar content en grafische afwerking.
Slow printing
Bruno Devos: “Bij Stockmans doen we aan - wat ik noem - slow printing. Op een trage manier doen we een definitie van het product: wat is nodig, hoe past dit binnen de overige marketing en communicatie, enz. Op basis daarvan gaan we samen de parameters bepalen van het eindproduct. Het zijn deze gesprekken die zorgen voor een topresultaat.”
Stockmans is een aparte businessunit binnen Antilope De Bie. Dankzij de aanwezige technologie kunnen ze hoogwaardige kunstboeken en kalenders maken, en genieten van schaalvoordelen (waar ook de klant van kan profiteren).
KW Award met Paperwork 2018
Dit jaar won Stockmans de kalenderwedstrijd KW Award met Paperwork. Met een schitterende wandkalender wisten ze de voltallige vakjury te overtuigen, een realisatie waar ze erg trots op zijn en die voor hen de waarde van kalenders nog maar eens bevestigt.
Bekijk de kalenders van Stockmans.
Lees ook:
Contactinformatie
-
Antilope De Bie Printing
-
0032 3 491 04 00
Stel een vraag
aan een specialist
Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.
Ook interessant
Optimaliseer jouw corporate branding
Een goede branding is belangrijk voor élk merk. Het helpt bij het leggen van een verbin...
Online drukkerij wil na Vlaanderen ook Wallonië veroveren
Met de lancering van een Franstalige website wildrukland.be op de radar komen van zo’n ...
Interessante bedrijven
Bart Bert Grafische projecten
Salens Communicatie NV
bizz com bvba