Leaderboard BB.gif
De kracht van direct mailing

Wat deed jij met je kerstkaartjes? De kracht van direct mail in digitale tijden

Direct mail is een zeer belangrijke schakel in het verkoopproces van je product of dienst. Op het internet zie je heel wat reclame, maar hoeveel daarvan blijft écht hangen? Post in je brievenbus neem je vast en bekijk je. Hij blijft in het zicht liggen op de kast, je tafel of je bureau. Een papieren mailing is in tijden van e-mail en social media dus meer dan ooit een krachtig middel om je merk te tonen.

Papier blijft waardevol

Denk even aan je kerstkaartjes: er staan er vast nog uitgestald bij je thuis of in je zaak. Maar wat deed je met wensen via e-mail of social media? Weet je nog wat erin stond of wie die stuurde? Mensen hechten duidelijk veel waarde aan een papieren zending. Dat beaamde ook Werner Boes, zaakvoerder van Boes Mailing Services, in het KMOinsider Magazine: 

 “We hoeven je niet te vertellen dat je vandaag meer waarde hecht aan een zending die je met de post krijgt toegestuurd. Een direct mailing per e-mail leek in het begin je van het te zijn. Met één druk op de knop stuurde je massaal veel boodschappen uit, maar we zien tegenwoordig dat er nogal wat mails ongeopend de prullenmand ingaan, als ze al door de spamfilter geraken.”

Tastbaar

Mensen aanspreken met iets tastbaars, is nog steeds een zeer efficiënte manier om een klantenrelatie op te bouwen. Je bereikt je klanten of prospecten eenvoudig met een schriftelijke boodschap in de vorm van een brief, een postkaart, een folder of een catalogus. Ze zien je merk meteen bij het openen van de brievenbus en kunnen in alle rust kennis maken met je aanbod. Toegegeven, elektronische mailings en advertenties op het internet worden heel snel gezien. Maar ze worden even snel vergeten, en dat terwijl je folder nog steeds op de salontafel van je prospect ligt.

Gericht

Met een papieren direct mail bereik je, mits een adequaat databasebeheer, de juiste persoon. Komt je mailing dan toch niet helemaal op de juiste plek terecht, dan bereikt hij ongetwijfeld de juiste dienst of persoon via de interne post.

Steun van een goede partner

Direct mail is meer dan een fantastisch idee in een brief of folder gieten en een mooie papiersoort en enveloppen kiezen. Je creatie moet ook professioneel verwerkt worden voordat ze bij je klanten aankomt. Denk maar aan een nette verpakking in folie of een omslag en de zending adresseren en versturen via een postdienst. Daarvoor doe je maar beter beroep op een ervaren partner.

Boes Mailing Services verzorgt de complete afwerking van je mailings: laserprinting, colorprinting, inkjetprinting, vouwen, snijden, onder folie verpakken, onder omslag brengen, manuele verpakkingswerkzaamheden, fulfilment en verzending. Boes is bovendien Mail-ID gecertifieerd, zodat je steeds het meest gunstige porttarief betaalt.

Meer weten? Vul het formulier hieronder in voor meer informatie of neem een kijkje op de website.

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en Boes Mailing Services

Meer weten?

Boes Mailing Services

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • Boes Mailing Services

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials