Leaderboard BB.gif

E-mailmarketing made easy: Flexmail helpt je op weg!

Marketing & Sales

Anno 2021 kan je als marketingbewuste onderneming niet meer zonder e-mailmarketing. Via een doelgericht mailtje verstuur je overzichtelijk en eenvoudig je nieuws en aanbiedingen. Het klinkt simpel, tot je er als leek aan begint.
Om e-mailmarketing even handig op te zetten als te versturen, werd Flexmail opgericht. Dit platform biedt kleine en grote bedrijven gebruiksvriendelijke modaliteiten om zelf hun e-mailmarketing te lanceren - zonder enige voorkennis.

Is het écht zo eenvoudig? Zeker wel, ook wij bij KMOinsider maken dagelijks gebruik van Flexmail voor onze nieuwsbrieven. Michelle Dassen, Product Business Lead bij Flexmail, licht het succes van ‘haar’ onderneming toe.

“De informatie van de rapportage kan je telkens gebruiken om meer richting effectieve conversie te werken.”


Hapklare e-mailmarketing

“De kracht van Flexmail zit volgens mij in het instapklare en het toegankelijke. Om je e-mailmarketing vorm te geven hoeven er geen dure consultants of maandenlang overleg meer aan te pas te komen. Ons platform wordt voortdurend herbekeken om hem zo gebruiksvriendelijk en overzichtelijk mogelijk te maken én te houden.

Je kan Flexmail inzetten voor iedere vorm van e-mailcommunicatie, waaronder je nieuwsbrieven. Bijzonder handig aan onze software is de meetbaarheid van je inspanningen. Er zijn diverse features voor rapportering geïntegreerd, die helder in kaart brengen hoe jouw e-mail onthaald wordt. Wie heeft je bericht geopend? Waarop hebben de lezers precies geklikt?
Dankzij deze gegevens kan je steeds beter je doelgroepen samenstellen en definiëren. De informatie van de rapportage kan je telkens gebruiken om meer richting effectieve conversie te werken.”

Where the magic happens @ Flexmail

Nieuwsbrieven op maat van je doelgroep

“De meeste bedrijven maken inmiddels werk van een nieuwsbrief, wat we natuurlijk enkel kunnen toejuichen. Maar hoeveel van die nieuwsbrieven worden daadwerkelijk gelezen? Het merendeel blijft ongeopend of belandt zelfs tussen de ongewenste post. Dat komt grotendeels omdat ze vooral uitsturen wat het bedrijf belangrijk vindt. Dat is volstrekt begrijpelijk, maar heel vaak is dat niet wat de klant interesseert.
Om in te spelen op de behoefte en het interessegebied van de ontvanger, moet je zijn noden analyseren en deze laten matchen met jouw content. Gepersonaliseerde e-mails doen het altijd beter, omdat ze relevant zijn voor de lezer.

Ons klantenbestand ziet er heel divers en kleurrijk uit, van Plopsaland over Belfius tot Tomorrowland en Bayer. Voor elk van hen bieden we dezelfde straffe, toegankelijke service, die maakt dat ze hun snackable content vlot kunnen uitsturen.

Veilige en betrouwbare e-mailmarketing

“Een groot voordeel aan werken met Flexmail is dat we een door en door Belgisch platform zijn. Daardoor staan we dicht bij onze doelgroep en maken we ons sterk in de persoonlijke, efficiënte begeleiding waar onze klanten zo dankbaar voor zijn. Ook naar ondersteuning in verschillende talen springen we daardoor boven de internationale speler - wij bieden immers support en de volledige procedure in de landstaal (of meerdere!) van jouw keuze.
Een ander groot verschil met de vele Amerikaanse tools, is dat onze GDPR-policy meteen Europees conform is, zodat je je daarover al geen zorgen moet maken. Onze datacenters staan gewoon hier in ons Belgenland, waardoor we heel sterk scoren op veiligheid en dataprotectie.”

Probeer het zelf uit!

Op de website van Flexmail kan je terecht voor een gratis demo. Het platform leidt je vlot en eenvoudig doorheen de verschillende stappen, zodat je een degelijk voorproefje krijgt van het volledige pakket en de vele mogelijkheden. De handleiding is bijzonder uitgebreid en zal je beslist inspireren. Hoe ziet een goeie mail eruit? Wat triggert jouw lezer?
Wil je toch graag wat extra input of ondersteuning? Dan biedt Flexmail je met plezier een helpende hand. Er worden regelmatig gratis en betalende trainings ingericht, waarbij je de kans krijgt een expert te consulteren. Je noden definiëren en je doelen in kaart brengen is de eerste stap. Vervolgens wordt er overlopen wat er bij jouw onderneming past en hoe dat correct wordt opgezet.

Wil je graag vrijblijvend meer informatie? Laat dan je gegevens achter in onderstaand formulier.

Rectangle banner.gif

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials