Een e-shop: must of luxe?

Marketing & Sales

“Mijn concurrenten hebben een webshop, dus ik kan niet achterblijven.” Het klopt: een e-shop kan uw verkoop een boost geven. Bedenk wel dat er meer bij komt kijken dan alleen een website met een verkoopfunctie opstarten. Daarom begint elk e-commerceproject bij Hybrid Media met een grondige haalbaarheidsstudie. Zo weet u perfect welke kosten en potentiële rendementen u te wachten staan. En kunt u doordachte keuzes maken. Kortom: dankzij Hybrid Media neemt uw onlineproject een gezonde start.

Niets is vervelender dan een investering die niet rendeert. Hybrid Media behoedt u hiervoor: we lichten vooraf elk aspect van uw e-shop door en geven professioneel advies op alle vlakken – strategie, financiën, marketing, wetgeving … Zo komt u later niet voor verrassingen te staan. Bovendien verdient u via de kmo-portefeuille tot 2500 euro van uw haalbaarheidsstudie terug of meer dan 50% van het totaal bedrag.

Een realistisch overzicht van uw markt, opties en kans op slagen: uw haalbaarheidsstudie in een notendop. Welke kosten en technische ingrepen komen er bij mijn e-shop kijken? Welke investeringen trekken meer onlineklanten aan? Wanneer verdien ik ze terug? Hybrid Media geeft het antwoord en helpt u op weg naar een hoger rendement. Vandaag én morgen, want we geloven in een duurzame samenwerking.

Is een e-shop financieel en technisch haalbaar voor mijn bedrijf? Contacteer ons vandaag nog voor een vrijblijvend gesprek.

Stel een vraag
aan een specialist

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder.

Wilt u meer weten?

Bekijk de socials