Leaderboard BB.gif

Een online event is altijd virusproof!

De coronamaatregelen durven snel te wijzigen. We gaan van versoepelingen naar verstrengingen, of omgekeerd, op basis van de cijfers en de coronabarometer. Je zal je product of service in deze onzekere tijden maar in de spotlight willen zetten voor een zo ruim mogelijk publiek! Toch biedt deze uitdaging ook kansen. Want waarom zou je niet kiezen voor de zekerheid van een online event?

Toch eerst even duidelijk stellen dat je voor een live of hybride event altijd terechtkunt in de drie event- en netwerklocaties van BluePoint (Antwerpen, Brussel en Luik). Hun eventspecialisten volgen de richtlijnen strikt op en adviseren jou hoe je de veiligheid en gezondheid van elke bezoeker kan vrijwaren. Wil je toch op 100% zekerheid inzetten, dan vormt de organisatie van een online event het perfecte alternatief.

De zekerheid van een online event

Het woord is gevallen: zekerheid. Welke virusvariant er ook opduikt, welke politieke beslissingen er ook vallen, je weet dat jouw boodschap de juiste doelgroep zal bereiken. En dit, hoe en wanneer jij dat wilt. Net als bij een klassieke beurs of presentatie komt het erop aan om met je online event in het oog te springen, een positieve indruk na te laten.

Een online event organiseren bij BluePoint start altijd met een goed gesprek, waarin uitvoerig naar jouw exacte behoeften wordt gepeild. De BluePoint specialisten bepalen jouw prioriteiten zoals doelstellingen, publiek, gewenste interactie en impact.

Lees meer over de online events van BluePoint.


Met de i van interactief

Denk je aan een online event waarbij sprekers zich richten tot een luisterend publiek? Dan volstaat het om beeld en geluid te capteren en te streamen via het internet. De deelnemers ontvangen de boodschap, maar hun feedback blijft in dat geval beperkt tot de chatfunctie.

Opteer je voor een meer geanimeerd gesprek? Dan organiseert BluePoint een set-up waarbij iedereen met zijn eigen camera en microfoon interactief bijdraagt aan het debat.

Expertise met het organiseren van online events

Er komt wel wat technologie kijken bij de organisatie van een online event. Zaken zoals een webplatform, webpagina met videoplayer, broadcasting via social media… maken niet meteen deel uit van jouw core business. Daarom omringt BluePoint jou met ervaren experts, die meedenken over alle aspecten. Want als je virtueel gaat, is het vasthouden van de aandacht van de kijker jouw grootste zorg. BluePoint kan je adviseren over hoe je de juiste spanningsboog opbouwt. Hoe je met de juiste camerastandpunten, licht- en geluidseffecten een heuse virtuele liveshow in elkaar bokst.


Personaliseren van online event

Ook in de virtuele wereld kan je jouw persoonlijke stempel drukken. Huisstijl, logo, bedrijfskleuren, grafische elementen… het maakt allemaal deel uit van jouw online event. BluePoint zorgt voor de nodige ‘schwung’ en een uitgesproken professionele uitstraling (highlight, ondertitels, effecten, noem maar op). De ultieme personalisering bereik je door gebruik te maken van hun gloednieuwe state-of-the-art green key studio, waarbij zo goed als elke 2D- of 3D achtergrond mogelijk is.

En het allermooiste? Een online event is vandaag budgettair perfect haalbaar voor een kmo!

Een online event organiseren? Maak gebruik van de expertise van BluePoint en stel hen jouw vraag. Bel naar +32 2 706 88 00 of mail naar marketing@bluepoint.be. Of vul onderstaand formulier in.

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en BluePoint

Meer weten?

Bluepoint

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • BluePoint Antwerpen
  • BluePoint Brussels

Ook interessant

Interessante bedrijven

Bekijk de socials