Leaderboard BB.gif

Horecazaken en klanten vinden mekaar dankzij Happy Days app

Jongeren gaan minder op café. Dat, gepaard met een aantal recente ontwikkelingen in de wereld van de horeca, zorgt ervoor dat uitbaters van horecazaken het niet altijd makkelijk hebben. Om consumenten kennis te laten maken met horecazaken in hun buurt en om uitbaters een nieuw publiek te laten aanspreken, werd de gratis Happy Days app ontwikkeld voor Android en iOS.

Maak je zaak vindbaar

Als uitbater van een café of restaurant weet je waarschijnlijk als geen ander dat het een hele uitdaging is om gasten in je zaak te krijgen. Met de gratis Happy Days App voor iOS en Android willen de ontwikkelaars de drempel voor nieuwe klanten verlagen en je bestaande klanten bedanken voor hun trouw. Als uitbater kun je je zaak gratis en in enkele minuten registreren als ‘Happy Bar’ op het platform. Je kunt nuttige info zoals openingsuren, reviews en leuke foto’s toevoegen aan je profiel.  Zo kunnen gebruikers van de app je zaak eenvoudig terugvinden op het kaartje in de app.

Klanten aanspreken dankzij gratis consumptie

De Happy Days app wil gebruikers motiveren om meer buiten te komen en nieuwe horecazaken te bezoeken. Daarvoor heeft de app bovendien een premiumformule: voor € 5 per week krijgen gebruikers elke dag van de week één gratis consumptie (pils, frisdrank of koffie) in een van de aangesloten zaken. Voor hen is het een leuke en voordelige manier om nieuwe cafés te ontdekken. Voor jou als uitbater is het een uitgelezen kans om nieuwe klanten aan te spreken. De gebruiker van de app en zijn of haar vrienden maken kennis met de unieke sfeer in je zaak en blijven na hun eerste consumptie waarschijnlijk nog hangen. Op één been kun je niet staan, nietwaar? Ook voor je trouwe stamgasten is de app trouwens een leuk extraatje: een gratis drankje per dag is misschien een reden om nog meer op café te gaan! De app laat gebruikers bovendien toe om een activiteit te organiseren in een van de zaken en hun vrienden uit te nodigen. Happy Days staat dus garant voor leuke tijden in je zaak, zowel voor jou als je klanten.

Kleine investering, grote return

Als uitbater gebruik je de app gratis. De enige kosten die je hebt, zijn de gratis consumpties die je uitdeelt aan de gebruikers. Aangezien het maar om één consumptie per gebruiker gaat en ze in vele gevallen blijven plakken, blijven de kosten voor jou beperkt. Bovendien betalen de ontwikkelaars je een deel van de gratis consumpties terug. De Happy Days app is dus een voordelige manier om je zaak op een leuke en eigentijdse manier in de kijker te zetten en nieuwe bezoekers aan te spreken.

Probeer de Happy Days app vandaag nog uit! Ontdek er alles over op de website en registreer je zaak meteen! Vragen? Stel ze rechtstreeks via het formulier hieronder!

Lees ook

Deze contentstory is een samenwerking tussen KMOinsider en Wasserij & Droogkuis De Ster

Meer weten?

Contactinformatie

Kies een locatie voor meer informatie

  • Wasserij & Droogkuis De Ster

Ook interessant

Interessante bedrijven

  • Tweepuntnul

  • Bart Bert Grafische projecten

Bekijk de socials