2 Service bij JLR Metropool Zuid: persoonlijk en digitaal
De lat ligt hoog bij de service dienst van Jaguar Land Rover (JLR) Metropool Zuid. Sinds de verhuis naar de nieuwe concessie maakt het team van verantwoordelijke Leo Suy gebruik van een tot in de puntjes uitgeruste infrastructuur. “We willen onze klanten volledig ontzorgen. Daarvoor bieden we ze een persoonlijke service en zorgen we voor tijd- en efficiëntiewinst met een volledig gedigitaliseerde opvolging.”
Nieuw concessie, dezelfde specialisten
“Sinds de verhuis kunnen we met de service dienst van JLR Metropool Zuid onze klanten de service bieden die ze verdienen”, vertelt Leo Suy. “Dat doen we met een gemotiveerd team van een twintigtal mensen. Zij staan onze klanten bij met alles wat te maken heeft met onderhoud, onderdelen, vragen, mogelijke klachten enzovoort.”
De nieuwe service dienst van JLR Metropool Zuid
Van de werkplaats en de stockruimte tot de drive-in receptie: JLR Metropool Zuid levert kwaliteitsservice in een echte topinfrastructuur.
“We ontvangen onze klanten in een aangename drive-in receptie. Daar krijgen ze de tijd en de ruimte om hun verhaal te doen en hun wagen te tonen aan onze technici. Vervolgens gaat het naar de receptieruimte binnen waar ze alles met betrekking tot het vervangvervoer kunnen regelen.
Onze werkplaats en stockruimte brachten we onder in een naburig gebouw. Deze voormalige logistieke hal bouwden we om tot een moderne infrastructuur die nog vele jaren lang future proof zal zijn. Bovendien hebben we alles onder één dak, wat onze service alleen maar ten goede komt.”
Ontzorgen: persoonlijk en digitaal
De ambitie van het service team van JLR Metropool Zuid is om de klant maximaal te ontzorgen. Daarvoor combineren Leo Suy en zijn team een persoonlijke aanpak met een doorgedreven, digitale opvolging.
“We willen mensen het gevoel geven dat ze thuiskomen. Dat doen we in de eerste plaats door te tijd te nemen om hen te leren kennen. We kennen al onze klanten persoonlijk en ontvangen hen altijd met een lach. Hier is niemand een nummer en wordt iedereen meteen bij het binnenwandelen met zijn of haar naam aangesproken.
Maar we beseffen ook dat onze klanten drukbezet zijn. Daarom digitaliseerden we de opvolging alles rond onze diensten: van online boekingen tot werkorders, huurcontracten en handtekeningen. Alles verloopt digitaal, efficiënt en snel, zowel voor de klant als voor ons.
Het resultaat van deze unieke combinatie? Een volledige ontzorging voor al onze klanten.”
Een blik op de toekomst met de service dienst van JLR Metropool Zuid
Met de verhuis naar de nieuwe concessie nog maar net achter de rug, oogt de toekomst van Leo Suy en zijn collega’s van het service team van JLR Metropool Zuid rooskleurig. Toch rust er niemand op zijn lauweren.
“De verhuis was een grote stap. Nu is het aan ons om onze werkwijze en processen te optimaliseren zodat we het maximale kunnen halen uit deze nieuwe infrastructuur voor onszelf en onze klanten. Daar blijven wij aan werken.
Ook in de toekomst blijft de ontzorging van onze klanten onze grootste uitdaging. We moeten voortdurend blijven zoeken naar manieren om daar het verschil te maken.
Ben je ook overtuigd van de service bij JLR Metropool? Of heb je nog vragen? Stel ze gerust via onderstaand invulformulier.
Lees ook:
Contactinformatie
-
Jaguar Land Rover Metropool Noord
-
Jaguar Land Rover Metropool Zuid
Neem contact op met Jaguar Land Rover Metropool
Waar luxe rijmt op legendarisch
Ook interessant
Interessante bedrijven
Velodi
Autovak
Hyundai