All-Connects

Transport

All-Connects: digitale oplossingen met telematica en gps voor elk bedrijf

All-Connects wil dé partner zijn voor iedereen die op zoek is naar een integrale oplossing voor het connecteren, volgen en beheren van zijn fleet, personeel en materialen via telematica en gps. Als Belgisch familiebedrijf met bijna 20 jaar ervaring stellen we je een oplossing op maat voor, met precies de tools die jij nodig hebt. Ons compacte team beschikt over de nodige kennis en expertise, waardoor we zelfs voor de moeilijkste uitdagingen in samenwerking met onze leveranciers een oplossing kunnen bedenken. Dankzij een snelle installatie ben je snel operationeel.

Diensten

  • Ecodrive & rijstijlanalyse

    Ecodrive & rijstijlanalyse

  • Alarms & alerts

    Alarms & alerts

  • HR Bouw

    HR Bouw

  • Materiaalbeheer & IOT

    Materiaalbeheer & IOT

  • Track & Trace

    Track & Trace

  • Truck

    Truck

Track & trace: monitor je voertuigen, machines en medewerkers

Of je nu verkopers op de baan hebt of vrachtwagens die een lading van A naar B brengen, je bent als bedrijf afhankelijk van betrouwbare chauffeurs en voertuigen. De commerciële binnendienst heeft vaak ook geen zicht op waar de buitendienst zich precies bevindt en wanneer deze al dan niet te bereiken is. Als bedrijf wil je je voertuigen zo efficiënt mogelijk op hun bestemming krijgen. Om dat te kunnen monitoren, is een trackingsysteem een helpende hand.

Door gebruik te maken van zo’n GPS trackingsysteem krijg je in realtime een duidelijk en accuraat overzicht van de locatie van je voertuigen op de baan, wanneer werknemers gestart en gestopt zijn met werken, hoe ze met hun bedrijfswagen omgaan en nog veel meer.

Met een All-Connects Track & Trace-systeem met fleet management weet je in één oogopslag waar je voertuigen, machines en medewerkers zich bevinden. Hierdoor plan je snel en correct een interventie in. Naast de standaardfunctionaliteiten is het mogelijk om het systeem aan jouw wensen en de behoeften van je bedrijf aan te passen.

HR Bouw: een snelle, efficiënte prikklok voor aanwezigheidsregistratie op een grote werf

In de bouwsector is het verplicht om werknemers op een bouwwerf waar werken worden uitgevoerd voor een totaalinvestering vanaf 500.000 euro te registreren bij de RSZ. Door deze registratie te automatiseren met een Checkin@work-prikklok, loop je minder risico op fouten, misbruik en onnodige controles. Werknemers kunnen zich registreren met het badgesysteem van jouw keuze (Limosa, Construbadge, Dallas Key, …) bij aanvang van elke werkdag. Wil je zekerheid dat enkel geautoriseerd personeel je werf kan betreden? Door de combinatie te maken tussen de prikklok en een tourniquet aan de ingang van de werf, kunnen personen enkel bij een geldige registratie de werf betreden.

Truck: monitor de rij- en rusttijden van je chauffeurs

De vermoeidheid durft al wel eens toe te slaan bij chauffeurs die een ganse dag op de baan zijn. Om te garanderen dat zij voldoende rustpauzes nemen, werden de rij- en rusttijden in het leven geroepen. Als bedrijf moet je bij controles deze gegevens kunnen voorleggen. Kan je dat niet, of zijn deze gegevens onvolledig, dan riskeer je een flinke boete. Om de rij- en rusttijden op een makkelijke manier te meten, is een digitale tachograaf en grote hulp. Online kan je de genomen pauzes en de resterende rijtijd voor die dag of die week bekijken. De chat-functie zorgt er dan weer voor dat je makkelijk contact kan leggen met je chauffeurs gedurende de werkdag. Files kan je makkelijk vermijden met de fileknop, die op een kaart toont welke route je best niet kan nemen.

Ecodrive: haal het beste in je voertuigen en chauffeurs naar boven

Waarom heb ik steeds hogere brandstofrekeningen? Hoe overtuig ik mijn chauffeurs om ecologischer te rijden? Hoe presteren mijn chauffeurs ten opzichte van het bedrijfsgemiddelde qua rijgedrag en brandstofverbruik? Als bedrijfsleider wil je een antwoord op deze vragen, aangezien ze het bedrijfsresultaat beïnvloeden. Met Ecodrive ontvang je in realtime gedetailleerde informatie over de rijstijl van je chauffeurs. Denk zo o.a. aan optrek-, schakel- en remgedrag, kiezen van het juiste toerental en aanhouden van constante snelheid. Zo begeleid je je chauffeurs naar een verantwoorde rijstijl en kan je tot wel 15% besparen op je brandstofverbruik.

Materiaalbeheer & IoT: je toestellen zijn slimmer dan je denkt!

IoT is een manier om al je bedrijfsapparaten met elkaar te laten communiceren. Daarvoor zijn geen zware investeringen in ‘slimme’ apparaten nodig, aangezien we gebruikmaken van je bestaande infrastructuur om een ‘slim’ GPS asset tracking netwerk te creëren. Afhankelijk van het benodigde bereik en het doel selecteren we de meest geschikte budgetvriendelijke IoT-sensoren. Aan de hand van IoT asset tracking software verstuur je data over objecten (bijvoorbeeld locatie- of gebruiksgegevens) over een zo groot mogelijke afstand. Zo maak je op een nóg slimmere manier gebruik van je apparaten in je bedrijf.

Alarms & alerts: INCERT-gekeurde diefstalbeveiliging voor je bedrijfsvoertuigen

Diefstal van een bedrijfswagen is een nachtmerrie voor elke bedrijfsleider. Ook een vrachtwagen of lading die gestolen wordt, brengt heel veel ongemakken met zich mee. Daarom kiezen heel wat bedrijven voor slimme alarmsystemen met track & trace. Op elk voertuig wordt een unit met gesofisticeerde registratiesoftware en hardware geïnstalleerd, die na de werkuren in de alarmmodus geschakeld kan worden. Zo verstuurt het systeem een instant alert als het iets abnormaals detecteert. Met uitbreidingen zoals bestuurdersherkenning of startverhindering zijn je voertuigen nog beter beveiligd.

Meer weten?

All-Connects

Contactinformatie

Uitgelicht