
Tom Lauwers (Tom’s Cabin) & Wim Dekoning (t-Kompas): “We voelen ons...
Twee bevriende ondernemers, twee bedrijven, één visie: impact maken met beeld, events en vertrouwen als fundament. “We zien onszelf als een partner van onze klanten.”
Twee bevriende ondernemers, twee bedrijven, één visie: impact maken met beeld, events en vertrouwen als fundament. “We zien onszelf als een partner van onze klanten.”
Gent ziet vanaf 25 juni een opvallend nieuw marketingbureau het levenslicht. Lucid Agen...
De podcast The Road to Angela viel maar liefst twee keer in de prijzen tijdens de Belgi...
De Belgische contentbureaus The Fat Lady en MediaMixer slaan de handen ineen en lancere...
De Vlaamse kmo-sector is een belangrijke pijler van onze economie. Binnen deze sector s...
Het Brusselse technologiebedrijf Mediagenix heeft maar liefst drie prestigieuze awards ...
Zidis Group, de holding boven productiehuizen Zidis, Bocaro en WebinarSolutions, versterkt haar marktpositie met de overname van New Impact, een gerenommeerd videoproductiehuis ...
LinkedIn blijft een populair medium voor kmo’s en professionals. Het is geen marktplaats voor roepende verkopers, wel een plek voor conversatie en relatie. “Verkopen op LinkedIn...
Het vrij recente begrip ‘brand journalism’ verwijst naar bedrijven en merken die eigen journalistieke content produceren en publiceren. Dat kan gaan van geschreven artikels tot ...
Als het om video anno 2023 gaat luidt het advies van Thibault Weewauters (Think Video): gewoon doen! Creëer filmpjes met alle mogelijke middelen, van webcam of smartphone tot pr...