Efficiënt telefoneren, met oog voor het kostenplaatje

Op het vlak van telecom is er de laatste jaren een sterke evolutie geweest. Nieuwe telefooncommunicatie platformen deden hun intrede, waarbij via een goed ontwikkelde integratiesoftware het bovendien mogelijk is om uw telefoon vanuit uw computer te bedienen. Deze oplossingen kan je al dan niet combineren met Voice over IP. We helpen u graag om door het bos de bomen te zien en op deze manier een juiste keuze te kunnen bepalen.” Dat stelt senior sales Erik Tanret, al 34 jaar werkzaam voor Sonal.

Erik Tanret en zijn collega Kevin Van ham gaan samen met u zorgvuldig na wat de beste oplossing is voor uw bedrijf.

Kevin Van ham: “Voor starters en kleine bedrijven die geen permanentie op kantoor hebben, biedt het hosted PABX-systeem uitkomst. Uw telefooncentrale en alle instellingen bevinden zich in de cloud zodat geen fysieke telefooncentrale meer nodig is. U beschikt over een vast bedrijfstelefoonnummer en de oproepen naar dit nummer worden automatisch doorgeschakeld naar uw GSM of naar die van een van uw medewerkers.”

Erik Tanret: “Is er wel permanentie op kantoor, dan is deze oplossing minder interessant en opteert u beter voor een lokale installatie, uitgerust met nieuw ontwikkelde CTI (Computer Telefoon Integratie)-software zodat u vanuit uw e-mail-, boekhoud- of ander programma iemand kan opbellen door op het telefoonnummer te klikken. Met de optie ‘click to dial’ belt u op dezelfde manier prospecten op die u op het internet vindt en met de unified communication functie worden de telefoons naar de vaste nummers van uw medewerkers automatisch doorgeschakeld naar hun GSM of naar een collega en is het ook mogelijk dat zij op hun vast nummer een persoonlijk voicemailbericht inspreken.”

VoIP?

Een nieuwe technologie die voor u van toepassing is?

Kevin van ham: “Samen met u bekijken we de mogelijkheden ter plaatse. Afhankelijk van de huidige infrastructuur en de gewenste functionaliteiten stellen we een op maat gemaakte oplossing voor.”

Besparing tot 30%

Erik Tanret: “Sonal adviseert niet alleen op het vlak van infrastructuur, maar ook op het vlak van de operatoren en providers. We nemen vrijblijvend uw facturen onder de loep om te kijken of deze zeker niet ‘overgedimensioneerd’ zijn en u b.v. meer aansluitingen heeft dan nodig. We zien regelmatig dat bedrijven met aangepaste infrastructuur en technologie gemiddeld 20 tot 30% besparen op hun telecommunicatie.” (NV)

Wilt u meer weten?